Myosotis


kiss.gif
Alexander-VG-zon3
Naaaw så söt wub.gif wub.gif har du skaffat gris ?
Myosotis
Nej jag bara lånar henne ett tag för att min rygg inte klarar grävandet längre och jag visste inte vad jag skulle ta mig till med trädgårdslandet. Har sått i krukor så länge men plantorna måste ju få komma i jorden någon gång. Hon äter rötter bravo.gif
mamamaggan
Va smart !!!


Det kanske man ska tänka på när man vill bli av med kirskålen ?!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Myosotis @ 23-05-2012, 09:13) *
Nej jag bara lånar henne ett tag för att min rygg inte klarar grävandet längre och jag visste inte vad jag skulle ta mig till med trädgårdslandet. Har sått i krukor så länge men plantorna måste ju få komma i jorden någon gång. Hon äter rötter bravo.gif


Bra hjälpreda då tummenupp.gif jag hade inte kunnat lämna tillbaka hon.
Nostalgia
Vilken söt hjälpreda, en sån skulle man ha wub.gif
Myosotis
CITAT (flaxss @ 23-05-2012, 09:19) *
jag hade inte kunnat lämna tillbaka hon.

nej det blir nog svårt, hon är verkligen trevlig wub.gif
anne-li i olofstorp
Vilket team ni blir!!!! smiley_small_hug.gif tummenupp.gif
ängsvädd
Supersmart idé biggrin.gif Och gödslat får du samtidigt - kan det bli bätte? smile.gif
Myosotis
Var borta ett antal timmar, men inte hade hon rymt för det. Hon sprang fram till staketet för att hälsa smiley_small_hug.gif
Men jag känner mig lite taskig, det blir ju inga matrester här, hon får mest bara kornkross. Kanske får tigga hos grannarna. Eller laga mat till grisen biggrin.gif
Rosrup
Är det ett vildsvin så lär inte småpinnarna hjälpa.
Tror egentligen att alla vilda vildsvin som finns i Skåne idag härstämmar från Hörlinge....
Myosotis
Nej hon är inget vildsvin utan en linderödsgris, och hon har väldig respekt för elen.
ängsvädd
CITAT (Myosotis @ 23-05-2012, 22:46) *
Var borta ett antal timmar, men inte hade hon rymt för det. Hon sprang fram till staketet för att hälsa smiley_small_hug.gif
Men jag känner mig lite taskig, det blir ju inga matrester här, hon får mest bara kornkross. Kanske får tigga hos grannarna. Eller laga mat till grisen biggrin.gif

Bra idé att tigga mat hos grannarna - hon bör ju belönas för sitt arbete biggrin.gif
Myosotis
Grisens matte får en massa matrester på typ äldreboenden och så. Man kan säkert fråga i affären också.
Red Top
Vilken jättesöt trädgårdsarbetare! [attachment=70138:loveshower.gif]

Du är verkligen smart, som kom att tänka på de förträffliga grisarna. [attachment=70139:girl_claping.gif]Jag skulle oxå behöva låna en, men bonden i byn har varit tvungen att lägga ner sin kravgrisfarm. Konkurrensen från de antibiotikastinna, misshandlade, importerade grisarna blev för stor. [attachment=70140:tearsand...s_final2.gif]

Pussa grisen från mig! [attachment=70142:wetkissf.gif]
Myosotis
CITAT (Red Top @ 24-05-2012, 14:20) *
Pussa grisen från mig!

Hon pussar tillbaka [attachment=70150:schweinkuschel.gif]
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 23-05-2012, 08:32) *


kiss.gif

wub.gif
Red Top
CITAT (Myosotis @ 24-05-2012, 16:45) *
Hon pussar tillbaka [attachment=70150:schweinkuschel.gif]

Tack! [attachment=70155:smiley_d...41595842.gif]


[attachment=70154:blush_girl_066.gif]
CillaM
Synd att du inte orkar gräva längre men väldigt bra att du kom o tänka på Linderödsvin! O sicken sötnos dessutom smile.gif
Myosotis




Nu har jag inte träffat så många grisar men Edith måste vara den trevligaste grisen någonsin wub.gif Hon kommer alltid fram och pratar och "stämplar" mig på handen med trynet. Och hon älskar att bli kliad och borstad (skrapad på ryggen med hästskrapa).

Det är snart färdiggrävt!

merlin68
Hon är så himla söt så det finns inte wub.gif Vilket uttrycksfullt ansikte hon har! Hoppas du lägger in fler bilder yes.gif
ingrid fuxwall
Vilken gullegris du fått tag på
Biggan_
Herregud vad söt hon är! wub.gif ...och flirtar gör hon också! giggle.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon