Ina
Jag har haft två fullspäckade dagar så jag har inte kommit iväg dit än. Nu undrar jag bara om någon av er andra varit där och tycker att jag skall göra ett besök? Är det värt inträdesavgiften? huh.gif
Sylvia
Jag har varit.... njaee....inte tyckte jag det, men det var ju första ggn så de har inte fått upp ångan ännu... det blir väl bättre sedan.
Rångedala sålde i allafall några roliga växter, men de kommer även till Elmia och Liseberg.
Mariann
Jag var där förra året som sagt sleep.gif ... så då är väl det andra året i år i såfall. Det är säkert som Sylvia säger det bir nog bättre efterhand.
Monica M zon 4
Jag var där igår. Det var inte mycket som handlade om växter på mässan. Men vi fyndade en del ändå. Maken köpte läderfett (till mc-stället) och 2 japanska sågar. Jag köpte 6 tidningar och några växter. Å så tog vi massor av markstens-broschyrer.

Tyckte mässan var värd ett besök trots allt. Det är ju inte så ofta det händer nåt här i trakten. Nu längtar jag till Liseberg! smile.gif
Sylvia
CITAT (Monica M zon 4 @ 21-03-2004, 09:05)
Nu längtar jag till Liseberg!  :)

Så det var alltså andra gången??? Då missade jag ju det förra året! huh.gif
Under tiden du längtar till Liseberg, som är i en helt annan klass, kan du ju alltid följa med mig till Elmia 1-4/4.... rolleyes.gif
Ina
Jag blir nog hemma idag.. det var ju liksom växter jag ville se... Men hur mycket sånt finns det på Elmia? Är det mera växtinriktat eller är det en liknande "plock-ihop-mässa" som den på Åhaga?
Monica M zon 4
Tack för tipset, Sylvia. Tänkte inte på att man kan kolla om det fanns nåt kul på Elmia.

Ina! Det verkar som det är en "plock-ihop-mässa". Kolla på |http://www.hemochvilla.com/ArticleDisplay.asp?id=849|
Ina
Tackar för länken Monica!! smile.gif Det ser ju helt klart ut att vara en "plock-ihop" där med... Få väl se om jag får ett "ryck" och drar dit i alla fall! wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon