Full version: Bilder i album
Sollan
Ja, nu ligger det lite bilder i mitt album på min trädgård och mina djur. Välkomna!
/sollan
*Felix matte*
Vackra katter du har wub.gif
Paddan Pettersson... är han tam tongue.gif
renate
laugh.gif Så fina bilder,din bro kan man blir avonsjuk på,katterna och paddan är för söta,tack för titten.
Renate
kerstin z5-6
Kul att titta in ! Vilken vacker Schersmin du har! jag har äntligen beställt några som kommer i vår smile.gif
Padda har vi med ->:) Han heter bara herr Padda smile.gif
Man längtar efter sommar när man ser dina bilder smile.gif
Sollan
Pettersson, han bor under rabarbern (inte för att jag vill skryta med rabarberbladen är drygt 1 kvm stora...host, host) men har den lilla ovanan att han gräver ner sig i rabatterna. Åsså kommer man där och sticker ned näven... IHHH. Men jag är glad över paddan, det betyder tur att ha en sådan i trädgården.
Sedan ska man ha libbsticka också för att hålla häxor och annat oknytt borta... rolleyes.gif
Näckrosen i dammen blommade från juni till oktober, jag är så g-l-a-d över den också...
/sollan
Almdalen
Härliga bilder på både trädgård och djur. Det ser ut som om du sköter om dem alla laugh.gif för de frodas verkligen!!!!
Tack för titten!
/Ingegerd
Berith
Jag bara älskar paddor! Och grodor lite också... wub.gif
Det brukar bo några i trädgårn varje år men dom flesta blir överkörda. sad.gif
yla
jättefina bilder
o gullig padda
jo hos mej bor de också en hel del groddjur man får går försiktigt på kvällarna
jag vill också ha en bro rolleyes.gif
o längtar efter att se om mina näckrosor har överlevt vintern åhhh va jag längtar
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon