Full version: Nu skäms jag ...
merlin68
För en stund sedan stod jag vid en skärmvägg som gränsar till grannens förråd då jag kände årets mest gigantiska prutt komma...Jag släppte mig och det var nog årets mest långdragna och högljudda giganto-fis-prutt. När fisen "avklingat" hörde jag grannen röra sig på andra sidan skärmväggen...det här tar nog förstaplatsen i årets skäms top-ten rotfl.gif

Bidra gärna med era egna pinsamheter så jag får lite uppbackning tongue.gif
Alexander-VG-zon3
Det är sånt som hör livet till yaay.gif giggle.gif

Tidigare i somras satt vi och åt middag på balkongen, en god indisk maträtt, var fint och soligt väder många grannar var ute och jag utan att tänka ger ifrån mig ett riktigt långt och högljutt prakt rap så det dönar över området blush.gif giggle.gif
torvan
rotfl.gif tänk att det ska vara så pinsamt då men så kul efteråt...minns när jag var ute och seglade och fick bråttom i land på en liten ö då vi inte hade toa ombord. Kastar mig in i skogen med toarullen och spaden i högsta hugg. När jag var utom synhåll lättade jag på trycket, blundade och la av mitt livs hitills längsta prutt...tittade upp och där står en okänd man framför mig världens största leende...
Ugglemormor
Jo, en morgonhemma, innan min resa, sprang jag ut bara i trosorna på till växthuset för att vattna det mest akuta.
men hade inte varit på toa innan så jag tog sophinken och satte mig på den att pinka och samtidigt som jag kliade mig under tuttarna, tittade grannens katt in .... och även kattenshusse stod och stirrade in.....han var ju efter sin katt..... rotfl.gif
Vad gör man när det bara skvalade i spannet ..... men sedan dess drar jag på mig något över mig innan jag gör om det.......
Saken är den att man ser inte in till oss och inte in till växthuset om man inte står på den enda sida som inte har skydd o gardiner........
Eva i Skåne
Visst är det märkligt att fisar och toabesök kan vara så pinsamma. Det mest naturliga behov som vi alla har.
När jag tänker efter så vet jag iofs inga män som tycker det är pinsamt när dom fiser och dom kan klia sig både här och där ganska obehindrat och stanna vid vägkanten och pinka.
Varför denna skillnad??? Jag tror jag är uppfostrad till det (men det har gått över giggle.gif ).
Ugglemormor
Engelsk humor går ju för det mesta ut med fis och prutt i alla de varianter, och sen tycker de att det är roligt.. har inte hört dem göra det bland folk, att släppa sig osv. så mycket som jag varit med dem, men historier om det har de......... så det räcker ..... rotfl.gif
jag tror nog att de "tränar" det praktiska i mer privat, kanske ....... 000.gif
Motti
Låter lite bekant whist.gif bor man på landet som vi gör tror man ju att man kan dra en rökare på Verandan i byn och ingen hör !blev varse att en del hör slap.gif
Ugglemormor
Det förstår jag om man bor så till, men i ett villaområde kan man knappt göra det jag gjorde, även i skydd av häckar och växter..........men som man säger ---- nöden har ingen lag ....... rotfl.gif
Hjortronsylt
Men vad är pruttar mot bajs?! Jag fick akut diarre som jag inte kunde hålla, hela trosan var full av skit...
Detta hände tack och lov när jag höll på att påta i trädgården. Det blev duschen och tvättstugan hela dagen.
angel_not.gif
Detta hände mig för några veckor sen. Och jag är idag bra i magen igen. smile.gif

Jag tror det är tröttheten som fick mig att skriva detta, skönt att det finns sådana här trådar nattetid så man kan få sig ett och annat gott skratt. laugh.gif
Motti
Har ju hänt att man tror man har en fis på G( tror man ) och drar på Men jäklar som det kan bli ,händer att man är lite "tunn i magen " ja !skitt heppends om man säger så crazy.gif


*Stintan*
Vilken skittråd sleep.gif
silos
Oj oj oj...häromdagen hade jag tagit min magmedel och långt senare under dagen gick jag på promenad med vovsingarna.
Nå jag kände att jag behövde fisa och det resulterade i att jag gjorde annat och det gjorde att jag fick väldigt bråttom hem och gick på andra sidan gatan då det kom människor....pinsamt värre,men jag kunde bara skratta för mig själv och tänkte:gå aldrig ut när du tagit magmedel.
Hjortronsylt
Rätt inställning Silos! Det bästa man kan göra i sådana situationer är att skratta åt det laugh.gif
silos
CITAT (Hjortronsylt @ 27-07-2012, 18:27) *
Rätt inställning Silos! Det bästa man kan göra i sådana situationer är att skratta åt det laugh.gif


Visst är detså! biggrin.gif Och det är så härligt att skratta åt sig själv! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon