Full version: OS-invigningen
Bengalow
Det har nu pågått i 45 minuter, och maken till trams och "kärlek" till nationen har jag aldrig varit med om! När det trampar runt en massa soldater, man hyllarsina döda "krigshjältar"(sända i döden av urdåliga officerare!) nej, då rinner tålamodet på mig! Vaffan har militären på den olympiska arenan att göra? Står det inte precis i motsats till allt vad som har med förbrödring och gemenskap att göra...? Uruselt, enligt min mening...men typiskt engelskt. Dom lever kvar i sin egen lilla värld av "imperiet där solen aldrig går ner!". Dom kommer att få vänta på soluppgång mååånga år ännu! Deras stolthet över det förgångna, är lika patetisk som grekernas.
Och deras "kärlek" till vad dom skänkt eftervärlden är ju patetisk! Jösses, så dåligt trodde jag inte det kunde bli! Har man betalt någon för detta skit?
bergvallmo
Har också suttit och kollat nu och tycker det är en jätteläcker show. biggrin.gif
Aqvakul
Kändes lite splittrat!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon