Motti
Vi har boxer och nu helt plötsligt står det 0 kanaler ! ingen tv alltså ! tips emotages tacksamt ;)man får lite panik nu fear.gif
Huggorm
Dra ur sladden, och låt den vara ute en stund innan ni sätter tillbaka den så nollas boxen. Kolla även att inte antennsladden hoppat ur.
EKLO
Sist jag var med om detta var det faktiskt fel hos leverantören (jag har bredbandsteve) - jag såg det på deras hemsida - att det var sändningsuppehåll. Det är inte alltid den egna tevens fel... Men man ska förstås alltid börja med att göra som Huggorm sa.
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 22-09-2012, 09:02) *
Dra ur sladden, och låt den vara ute en stund innan ni sätter tillbaka den så nollas boxen. Kolla även att inte antennsladden hoppat ur.


Ja, s.k. "vaktmästarlagninng" fungerar oftare än man skulle kunna tro....
skånepåg
"vaktmästarlagninng" giggle.gif
Men effektivt, kan även vara en uppdatering boxen missade, då kan man också göra "vaktmästarlagninngen" wink.gif
mamamaggan
Nu har inte vi Boxer men ett eget nät inom bostadsrättsområdet.

När något sånt här händer så drar vi ur kontakten till boxen så att den startar om och oftast funkar det bra sedan.
Tapio
CITAT (Aqvakul @ 22-09-2012, 10:24) *
Ja, s.k. "vaktmästarlagninng" fungerar oftare än man skulle kunna tro....


Halaj!

Även kallad ”norsk reset”.

//T
Motti
Kan tala om att min man hade tryckt på en pytteliten knapp till vänster på dosan !nästa dag fixade jag det smile.gif Bakom en svag man står en stark kvinna giggle.gif åtmindståndet när det gäller logik
whist.gif
kerstin z5-6
Ja det är så man gör det,behövs ingen man för det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon