Full version: Läste nyss
hattstugan

England på Aftonbladet!!

Tror ni på att det kan vara ett flygande tefat som fotografen fotat?

Enligt artikeln har detta fenomen inträffat just här flera ggr tidigare!

Vad tror ni om det?
Aqvakul
Vill man tro, så tror man. Jag tror inte. Det brukar finnas någon "naturlig" förklaring...
hattstugan

Jo det brukar det! Men på fotot var en konstig rund sak i molnet!!

Sådana fenomen brukar bli efter vissa flygplan eller?
Ugglemormor
Jag tror endast det jag själv ser, med eller utan glasögon........
Alba
Numera kan man photoshoppa bilderna på ett bra sätt så man vet inte vad som är sant och inte.


Man behöver inte vara särskilt kunnig frö att "ljuga" en bild.
hattstugan

Det är så trist det här med photoshop!

Förr sa man att en bild säger mer än tusen ord! Men tycker inte det stämmer idag!
pejori
Tror också det är en bluff.

Med dagens teknik, kan man bluffa om det mesta.

CITAT (hattstugan @ 20-10-2012, 13:00) *
Det är så trist det här med photoshop!

Förr sa man att en bild säger mer än tusen ord! Men tycker inte det stämmer idag!


Sant.
gammelnalle
självklart finns det UFO - oidentifierade flygande objekt-

men att tro att det innebär att det inte finns någon naturlig förklaring- eller att tro att det föremålet kommer från en annan galax- tja det är en helt annan sak...

b
havasi60
Jag har sett själv från trädgården i 11/ aug i år. Ca 30 lampor i två ringar som snurrade o åkte i cirkel ca 1 timme. Varit intressant!!!!!!!
zaaritha
Jag tror!
Vad säjer att just vi--är ensamma i universum?
Och--i så fall; varför?
Motti
Fast det verkar som bara en liten del av männskligheten har set UFO ! då kan man ju undra om det är hjärnspöken eller inte !Läste en bok för länge sedan om människor som hade haft möten med utomjorddingar fick låna boken av min far ,om jag inte minns helt fel så hete boken Face eller kanske det va Alien vet att bokomslaget var svart med en Alien på första sidan en sådan där blek med ihåliga ögon ?Kan någon här hjälpa mig med boktiteln kanske ? Vilket fall så byggde den boken på verkliga upplevelser från människor boende i USA många av dom bodde ute i ödemarker !Boken verkade väldigt trovärdig i alla fall .Många av dom i boken hade blivit hypnotiserade och berättat samma som när de var vakna !
badabing
Det finns ingen länk eller bild eller? Finns det någon "vettig" hemsida där man kan läsa om UFO-observationer i eller nära sitt eget bostadsområde? Vore kul om man kunde se något mystiskt på natt-himlen nån gång smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon