silos
Nu har jag faktiskt tagit efter ett annat tråd och tänk jag tror att det blir mycket svårare att bara skriva om saker som är meningsfulla...eller har jag fel!?

Det är för det första väldans meningsfullt att leva varje dag som om det vore den sista!

Vi ger själva mening till varenda stund medans vi vandra på denna jord,eftersom vi lever ju genom våra egna sinnen,kännslor,ser världen genom våra ögon och lyssnar genom våra öron,intar maten genom våran mun etc...
Okej det finns människor som inte har friska ögon eller öron eller är sjuka i sina kroppar eller sinnen....

Men samtidigt kan sjuka människor fylla sina dagar med mening,många ggr.bättre än de som är friska!

Det är viktigt och meningsfullt att göra sitt bästa att ändra sina tankar för då kan även kännslorna ändras!

Tänk så mycket härligt det trots allt finns i våran värld?!

Så välkomna till en meningsfull tillvaro inom cybervärlden! smiley_small_hug.gif





silos
HI hi...jag måste nog hålla igång rotfl.gif denna tråd med menin alldeles själv!
silos
Det är väldans meningsfullt att vara full av mening! yaay.gif
abbbe
Problemet är att den här tråden är mer meningslös än den andra dunno.gif
silos
CITAT (abbbe @ 21-10-2012, 11:50) *
Problemet är att den här tråden är mer meningslös än den andra dunno.gif


Nä nä...där har du fel!!!
Biggan_
CITAT (abbbe @ 21-10-2012, 11:50) *
Problemet är att den här tråden är mer meningslös än den andra dunno.gif

rotfl.gif
silos
CITAT (Biggan_ @ 21-10-2012, 13:06) *
rotfl.gif

Alltså full av mening är denna tråd...du fick ju ett gott skratt på köpet! rotfl.gif smiley_small_hug.gif rotfl.gif
Biggan_
CITAT (silos @ 21-10-2012, 13:12) *
Alltså full av mening är denna tråd...du fick ju ett gott skratt på köpet! rotfl.gif smiley_small_hug.gif rotfl.gif

kompiskram.gif
silos
CITAT (Biggan_ @ 21-10-2012, 13:15) *
kompiskram.gif


wub.gif Och nu är det meningsfullt för mig att stänga ner och gå till barnbarnets 3 års kalas! smiley_small_hug.gif
Biggan_
Ha det så kul! yaay.gif
silos
Det var underbart att vara på kalaset,men oj oj oj så högljudda barnen och vuxna blev!Jag var tvungen att gå hem efter två timmar eftersom min hjärna klarade inte av den höga ljudnivån
gunsta
Om något är meningsfullt så är väl två timmar på barnkalas just det.
silos
CITAT (gunsta @ 21-10-2012, 17:32) *
Om något är meningsfullt så är väl två timmar på barnkalas just det.


Helt klart är det så!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon