Anma
Jag har gjort bort mig. Vet inte om man kan fixa det. Först slog jag ihop Småprat om middagar med den gamla middagstråden.
Sen skulle jag slå ihop Småprat om väder med den gamla vädertråden.
Men jag hann precis se att det var 4 trådar i klickade men fingret var snabbare än hjärnan med resultatet att väderinläggen numera finns inne i middagstråden.
Jag hoppas att det finns ett enkelt sätt att ta isär trådarna igen, finns det inte det får jag helt enkelt göra jobbet manuellt.
Nåt ska väl jag också ha att göra... smile.gif

Men i alla fall.

Förlåt. Det var inte meningen.

Man lär sig av sina misstag...

Hoppas jag.

/Anma klant-moderatorn
pejori
CITAT (Anma @ 24-10-2012, 20:51) *
Jag har gjort bort mig. Vet inte om man kan fixa det. Först slog jag ihop Småprat om middagar med den gamla middagstråden.
Sen skulle jag slå ihop Småprat om väder med den gamla vädertråden.
Men jag hann precis se att det var 4 trådar i klickade men fingret var snabbare än hjärnan med resultatet att väderinläggen numera finns inne i middagstråden.
Jag hoppas att det finns ett enkelt sätt att ta isär trådarna igen, finns det inte det får jag helt enkelt göra jobbet manuellt.
Nåt ska väl jag också ha att göra... smile.gif

Men i alla fall.

Förlåt. Det var inte meningen.

Man lär sig av sina misstag...

Hoppas jag.

/Anma klant-moderatorn


trostar.gif rose.gif
EsterM
Jag tycker tråden blev jätterolig. Skrattade högt när jag började läsa i den. Mulet i Enköping blandat med köttfärslimpor.
Rihane
trostar.gif

Det löser sig nog .
Rihane
CITAT (EsterM @ 24-10-2012, 21:03) *
Jag tycker tråden blev jätterolig. Skrattade högt när jag började läsa i den. Mulet i Enköping blandat med köttfärslimpor.


Var tvungen att titta efter. Skrattade också högt. (förlåt Anma)
Ska läsa vidare innan det blir fixat.
Anma
Det är bra att man kan roa någon... biggrin.gif

Hittade inte hur man tar tillbaka ett sånt misstag, men håller nu på och fyller den nya vädertråden med gamla inläggen. Det blir nog bra när det väl är gjort. biggrin.gif
omk
Ohhh, det blev jättebra, Anma !! w00t.gif

Jesses, snacka om att känna sig splittrad !
Vad jag har fnissat ... laugh.gif
Rihane
Är du i rätt tråd då? Såg att du plockade upp en vädertråd från januari och hänvisade hit.
Anma
CITAT (Rihane @ 24-10-2012, 21:30) *
Är du i rätt tråd då? Såg att du plockade upp en vädertråd från januari och hänvisade hit.

Det finns bara en vädertråd som heter 2012. Den har jag skapat idag, men när jag flyttade tråden från 1 januari dit så ser det ut som att den skapades då.
De gamla vädertrådarna är sammanfogade med middagstråden. Håller på och flyttar över alla väderinläggen till den nya vädertråden. Lär ta sin lilla stund, är på 8 januari eller nåt nu.. smile.gif
Man kan säga mycket om odliater, men att anklaga dem för att ligga på latsidan vad det gäller att snacka väder kan man inte göra. biggrin.gif
Kryddan03
CITAT (Anma @ 24-10-2012, 20:51) *
Jag har gjort bort mig. Vet inte om man kan fixa det. Först slog jag ihop Småprat om middagar med den gamla middagstråden.
Sen skulle jag slå ihop Småprat om väder med den gamla vädertråden.
Men jag hann precis se att det var 4 trådar i klickade men fingret var snabbare än hjärnan med resultatet att väderinläggen numera finns inne i middagstråden.
Jag hoppas att det finns ett enkelt sätt att ta isär trådarna igen, finns det inte det får jag helt enkelt göra jobbet manuellt.
Nåt ska väl jag också ha att göra... smile.gif

Men i alla fall.

Förlåt. Det var inte meningen.

Man lär sig av sina misstag...

Hoppas jag.

/Anma klant-moderatorn

Hoppsan! Jag delar skulden i så fall eftersom det var jag som ledde dig in på dessa mörka, dunkla och okända forumstigar som kallas sammanfogningar. whist.gif
Å andra sidan kanske det blir en lite extra övning som renderar i att du blir expert på detta i framtiden. angel_not.gif wink.gif
I de flesta forumformat kan man både sammanfoga och dela trådar utan att behöva plocka inlägg för inlägg. Hoppas att det löser sig och du finner på hur man gör det enklast här och utan alltför stort bök. trostar.gif


PS Fast lite kul var det allt! Sorry! rotfl.gif
Anma
Hittar inte var man kan ta isär... Januari klart. Resten kvar...
gunsta
Äsch - det finns värre saker - kommer att bli jättebra och blir det inte det så blir det nåt annat, jobba inte ihjäl dig smile.gif
Huggorm
Jag skrattade så jag grät när jag såg den här tråden biggrin.gif

Det finns väll ingen som sitter och läser gamla inlägg i vädertråden ändå, så det här gjorde nog ingen större skada smile.gif
Anma
CITAT (Huggorm @ 24-10-2012, 22:26) *
Jag skrattade så jag grät när jag såg den här tråden biggrin.gif

Det finns väll ingen som sitter och läser gamla inlägg i vädertråden ändå, så det här gjorde nog ingen större skada smile.gif

Ja skratta du... biggrin.gif
Bjuder på den.

Har hört att några jämför och går tillbaka och kollar. Då är det ju himla snopet om allt är borta.
Är i mitten av februari nu då. Resten kvar. whistling.gif crazy.gif
Huggorm
Skriv "Regn" på alla dagar, alla delar av landet så är du åtminstone nästan rätt
Anma
CITAT (Huggorm @ 24-10-2012, 22:57) *
Skriv "Regn" på alla dagar, alla delar av landet så är du åtminstone nästan rätt

biggrin.gif


Februari klart. Nu är det bara resten kvar...
Mars
April
Maj
Juni
Juli
Augusti
September
Oktober

Suck...

Nu ska jag sova.
Aqvakul
CITAT (Huggorm @ 24-10-2012, 22:26) *
Jag skrattade så jag grät när jag såg den här tråden biggrin.gif

Det finns väll ingen som sitter och läser gamla inlägg i vädertråden ändå, så det här gjorde nog ingen större skada smile.gif

Lägg inte en massa energi på detta! Vi har väl nog med det väder vi har nu...

(Jag "lyckades" två gånger radera trådar som inte skulle raderas när jag var spamborttagare, men de gick lätt att återställa via admin...)
Rihane
Du har till fem i morgonbitti på dig då checkar dom morgonpigga in. Du lyckades ju hitta den viktigaste tråden på odla att göra pannkaka av.

Skämt åsido, tycker också du ska det lugnt. Spara lite till imorgon d010.gif

Anma
Ska återställa hela tråden, det kanske tar lite tid bara. biggrin.gif
Myosotis
Oj stackars dig, nu fick du en massa jobb helt i onödan. Jag ska gå in och läsa för det verkar kul wink.gif

Men var rädd om MT, där tolereras inga såna misstag nono.gif
Anma
Det skulle ju vara fullständigt meningslöst att göra misstag i MT...
Anma
Mars är klart! Nu är det bara resten kvar. biggrin.gif
Anma
April klart!

Skriver här mest för att jag själv ska ha koll hur långt jag kommit.
Biggan_
rotfl.gif Jag tycker tråden blev dubbelt så rolig nu!....och praktisk! Tänk så bra att veta om man skall äta inne eller ute! biggrin.gif

Stackars dej Anma med allt x-trajobb! trostar.gif
Anma
CITAT (Biggan_ @ 25-10-2012, 21:45) *
rotfl.gif Jag tycker tråden blev dubbelt så rolig nu!....och praktisk! Tänk så bra att veta om man skall äta inne eller ute! biggrin.gif

Stackars dej Anma med allt x-trajobb! trostar.gif

Jag lovar, jag kommer i fortsättningen vara väldigt noggrann och försiktig när jag ska peta i trådar... SUCK...

biggrin.gif
omk
CITAT (Biggan_ @ 25-10-2012, 21:45) *
... och praktisk! Tänk så bra att veta om man skall äta inne eller ute! biggrin.gif

Bwahahaha ! Höll på att spruta kaffe ur både näsa och mun när jag såg din kommentar, Biggan !! rotfl.gif
Biggan_
Det bjuder jag på! Ett gott skratt förlänger munnen...eller hur det nu var! g.gif
Anma
Maj klart! Nu har jag vårkänslor...
Klint
Ta helg nu Anma! det brinner inte smiley_small_hug.gif
Biggan_
CITAT (Anma @ 27-10-2012, 20:32) *
Maj klart! Nu har jag vårkänslor...

Usch, din stackare! Håller du på med det ännu! trostar.gif
Njut riktigt av vårkänslorna för du blir snart nog varse verkligheten!
Anma
Gjorde inget alls i går så det är inte så jag jobbar ihjäl mig direkt. smile.gif
Men tack för omtanken! smiley_small_hug.gif
Anma
CITAT (Biggan_ @ 27-10-2012, 20:37) *
Usch, din stackare! Håller du på med det ännu! trostar.gif
Njut riktigt av vårkänslorna för du blir snart nog varse verkligheten!

Vilken tur att jag har hela sommaren kvar! biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Anma @ 27-10-2012, 20:47) *
Vilken tur att jag har hela sommaren kvar! biggrin.gif

giggle.gif
Anma
Juni klart!
Det var färre väderinlägg i juni. Trist kanske att uppdatera om regn hela tiden...
Ingela i Segersberg
Du kan väl hoppa över de regniga dagarna då. Fast då blir det väl inga kvar.
Anma
Nä, inte många.
Idag ska jag ta mig lite tid att flytta inlägg. Juli kanske var soligare? biggrin.gif
Anma
Juli klart!
Anma
Nu är det bara oktober kvar. Kan hända ligger det enstaka inlägg fel här och där.
Anma
KLAR!
Anki på Öland
bravo.gif bravo.gif bravo.gif
evelina
tummenupp.gif
Eva i Skåne
Jag har inte sett denna tråden tidigare, men vilket jobb du haft Anma smiley_small_hug.gif
Suz
Anma, kan du inte spara liiiite bara....jag skrattar lika gott varje gång jag läser mat blandat med väder laugh.gif
Anma
CITAT (Suz @ 06-11-2012, 20:48) *
Anma, kan du inte spara liiiite bara....jag skrattar lika gott varje gång jag läser mat blandat med väder laugh.gif

För sent! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon