Full version: Bröstcancer
hattstugan

Oktober slut!

Men vad har du gjort/gör för att bidraga till forskningen kring Bröstcancer?

För snart 1 år sedan avled min bästa vän i Bröstcancer så i år kommer jag att försöka bidraga med lite mer trots allt! Vill hjälpa andra och vem vet kanske någon här eller mig själv!

Jag har själv har inte så stort ekonomiskt utrymme men Rosabandet har jag köpt samt betalat 10 kr/plastkasse på ICA!

Vad gör vi även i Mustaschkampen?

Den har jag ännu inte stöttat själv men det kommer!
Klint
Jaa det är viktigt,jag har köpt rosa band till mej och även till andra genom fb.
Även om det inte är så mycket är det bättre att göra nåt än inte alls.
Har flera som gått bort i bröstcancer.
Mustaschkampen har jag hittills inte stött däremot.
Monaxe
Har också köpt Rosa band till goda vänner och mig själv via FB, brukar också köpa de blå banden. Inte mycket till bidrag eg men iaf bättre än inget alls rose.gif

Miste i våras en nära vän i bröstcancer och har en annan nära vän som kämpar med sin prostatacancer. Det behövs hela tiden mer och minsta lilla bidrag behövs.
Anma
Jag har köpt några rosa band, som vanligt och även en reflex i år.
andersen
CITAT (hattstugan @ 27-10-2012, 01:21) *
Oktober slut!

Men vad har du gjort/gör för att bidraga till forskningen kring Bröstcancer?

För snart 1 år sedan avled min bästa vän i Bröstcancer så i år kommer jag att försöka bidraga med lite mer trots allt! Vill hjälpa andra och vem vet kanske någon här eller mig själv!

Jag har själv har inte så stort ekonomiskt utrymme men Rosabandet har jag köpt samt betalat 10 kr/plastkasse på ICA!

Vad gör vi även i Mustaschkampen?

Den har jag ännu inte stöttat själv men det kommer!


Plastkasse på ICA, innerhåller den inte polyvinyl? och det är ju cancerframkallande.
Rihane
Köpt en reflex.
Motti
Min bästa vän och syssling gick bort i bröstcancer förra året, plus min svägerska och min svärm för några år sedan ,har fyra andra vänner som fått cancer en av dom dog i våras .Vi gör alla vad vi kan för att stötta cancerforskningen .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon