Motti
Jag kommer in men kan inte ta emot eller skicka medelanden inget fungerar som det ska i kväll , fler som har det så ?Hade 10 medelanden som jag inte kunde läsa rtfm.gif
*Stintan*
Har inte märkt några problem idag.
gunsta
FB funkar för mig som det brukar - men uppkopplingen strejkade nyss .. men det kan vara något tillfälligt. Hoppas det löser sig för dig.
Motti
Har Telia mobilt bredband och de hade ju problem i går enligt nyheterna !kan inte skicka medelanden Gunsta och inte läsa dom jag fått men jag kan gå in på min Facebooksida ?
gunsta
Ja Telia strejkade igår - vi märkte det - men inte i dag. Vi har '3' - det verkar funka.
Motti
Har försökt skicka PM på chatten till dottern hon är lite glöms så jag ville påminna henne om att ta ut julskinkan i kväll giggle.gif men det kom upp en sådan där trekantig gul skyllt med en krumelur på confused.gif Så jag skickade ett sms men jag tror att hom missat det .Julskinkan är ju klenoden på julbordet den får man inte glömma tongue.gif
*Stintan*
Du kan väl ringa henne.
Motti
Samma i kväll igen på Facebook sad.gif kommer in på sidan men kan inte läsa mina medelande det bara står och laddar och laddar kan heller inte skicka några .Anledningen till att det är viktigt för mig är ju att mina stämband är pajade och jag ska opereras i januari därför har jag svårt att tala i telefon bla.
gunsta
FB funkar som vanligt för mig i kväll - inga störningar
pejori
CITAT (Motti @ 17-12-2012, 23:26) *
Samma i kväll igen på Facebook sad.gif kommer in på sidan men kan inte läsa mina medelande det bara står och laddar och laddar kan heller inte skicka några .Anledningen till att det är viktigt för mig är ju att mina stämband är pajade och jag ska opereras i januari därför har jag svårt att tala i telefon bla.


Har inga problem med FB idag. men jag har Telia. Kan det bero på leverantören?
Biggan_
CITAT (Motti @ 17-12-2012, 23:26) *
Samma i kväll igen på Facebook sad.gif kommer in på sidan men kan inte läsa mina medelande det bara står och laddar och laddar kan heller inte skicka några .Anledningen till att det är viktigt för mig är ju att mina stämband är pajade och jag ska opereras i januari därför har jag svårt att tala i telefon bla.

Du kan väl skicka röksignaler! naughty.gif
Motti
Vet inte om de har problem med mottagningen här och masten ! de var här och hovrade med Helickopter i sommras för folk runt sjön har klagat på just mottagningen,annars så är det väl sökmotorn eller något som inte jag begriper ,har också varit inne och kollat och läst i allt jag inte har en susning om rolleyes.gif Har Fire Fox kan ju vara dom som har problem ?jag kör mobilt på Teliasticka .
pejori
CITAT (Motti @ 17-12-2012, 23:33) *
Vet inte om de har problem med mottagningen här och masten ! de var här och hovrade med Helickopter i sommras för folk runt sjön har klagat på just mottagningen,annars så är det väl sökmotorn eller något som inte jag begriper ,har också varit inne och kollat och läst i allt jag inte har en susning om rolleyes.gif Har Fire Fox kan ju vara dom som har problem ?jag kör mobilt på Teliasticka .


Har haft störningar på mitt mobila också. Tror telia har haft problem med masterna dom sista dagarna.
Motti
Jo jag tänkte nog att det kunde vara så kanske på grund av vädret ?hade svårt att logga in också och lika så att gå in på Odla .Bor ju i Nässjötrakten och har en mast på andra sidan sjön här men som sakt struligt har det varit i dag sad.gif
*Stintan*
Kan du inte skicka vanliga mail heller?
Motti
Nä jag iddes inte bråka mer med datorn tog hela kvällen att komma in på Odla ju !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon