silos
Oj oj oj vad har det blivit av oss människor???
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16025119.ab
skånepåg
Varför åka till Gambia när det finns gott om Gigolos och eskort killar i Sverige?
silos
CITAT (skånepåg @ 06-01-2013, 17:28) *
Varför åka till Gambia när det finns gott om Gigolos och eskort killar i Sverige?


De vill kanke inte bli igenkända?
*Stintan*
Tja det där har väl varit välkänt i flera decennier.
Huggorm
Kvinnlig frigjordhet, äntligen vågar de uppträda som de alltid har velat rolleyes.gif
skånepåg
Det sköts rätt diskret ^^
andersen
Hemskt, sedan är det lika hemskt om det är kvinna eller man som betalar för sex, när det borde vara gratis dvs det finns partner till i princip alla.
Huggorm
Men på något vis tror jag ändå att killarna i Gambia har mer kontroll över sin situation än tjejerna i Sydostasien, så helt jämförbart tror jag inte att det är
Monarda
Månggifte och sexresor; det här året börjar bra! naughty.gif
KRT
CITAT (Huggorm @ 06-01-2013, 17:56) *
Men på något vis tror jag ändå att killarna i Gambia har mer kontroll över sin situation än tjejerna i Sydostasien, så helt jämförbart tror jag inte att det är

Håller med dig där Huggorm....

pejori
CITAT (Monarda @ 06-01-2013, 18:05) *
Månggifte och sexresor; det här året börjar bra! naughty.gif


Ja jäklar... giggle.gif
Hämtar hem ett gäng och reser vidare. tummenupp.gif
Sedan lagrar man dom i soffan, för kommande behov.. 000.gif
Piccante
Detta var en "nyhet" förra året med. Gick en dokumentär på 3an eller 5an som följde 3 kvinnor som åkte till Gambia för att skaffa sig älskare. Kanske inte är traditionell prostitution då båda parter verkade utnyttja varandra.
andersen
CITAT (Piccante @ 06-01-2013, 23:51) *
Detta var en "nyhet" förra året med. Gick en dokumentär på 3an eller 5an som följde 3 kvinnor som åkte till Gambia för att skaffa sig älskare. Kanske inte är traditionell prostitution då båda parter verkade utnyttja varandra.



Men det är väl det som är traditionell prostitution? dvs en betalar för sex, och den andra tar imot pengar, båda parter utnyttjar varandra.
Piccante
CITAT (andersen @ 07-01-2013, 04:11) *
Men det är väl det som är traditionell prostitution? dvs en betalar för sex, och den andra tar imot pengar, båda parter utnyttjar varandra.

Det handlade inte enbart om att ta emot pengar. De köper arrangerade äktenskap. En ung manlig älskare blir försörjd av kvinnan och en del av pengarna går till hans familj. Sedan var det tydligt i den dokumentären som gick förra året att det var inte enbart pengarna som var viktiga utan ett giftermål hade givit mannen möjlighet till anhöriginvandring och arbetstillstånd i ett EU-land. När en av kvinnorna sa till sin unge älskare att hon tänkte sälja sin lägenhet i Sverige och flytta till Gambia för att det var billigare att bo där så ville han göra slut för han kände sig sviken.
Kvinnorna köper sex men männen utnyttjar i sin tur kvinnorna för att försörja släkten och få en möjlighet att komma där ifrån.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag såg det också på TV och ja tycker det är lika äckligt som när äldre män åker till Thailand och köpter sig en ung fru där
Motti
För många av dom som prostituerar sig handlar det om pengar och brist på respekt för sin kropp och sin själ .
Men i dag handlar ju allt om sex sex och åter sex precis som det vore det enda saliggörande i hela världen slap.gif I brist på ett bra och innehållsrikt liv tydligen !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon