Full version: Mp3 skiva
Iza
Hur får jag i gång en Mp3 skiva? Den fungerde igår. Nu står det bara Error Det ät inte fel på spelaren andra skivor fungerar.
kerstinbern
Är det egenbränd skiva eller kommersiell skiva?
Ciczi
Först och främst, vad är det för spelare? Bilstereo, vanlig eller? Sedan måste du kunna spela Mp3 skivor i spelaren. Det är inte alla som kan det. Men det kan vara så enkelt som att skivan är av dålig kvalitet och därför bara fungerar en gång. Prova med att bränna om skivan på en annan skiva, gärna av annat märke.


I min gamla bilstereo kunde jag bara spela brända CD-skivor som såg ut som gamla klassiska LP-skivor. Kostade lite mer att köpa in men mycket
snygga att se på.

Finns andra märken också.

//Ciczi
renate
Det är varierande,i den ena av mina cd/Mp3 spelare kan jag bara lyssnar på vissa Mp3skivor,in den andra funkar alla.Så fr mig är det inget problem,men lite konstigt är det.Bränner om skivan har jag inte testat,jag byter spelare eller stoppa in i dator/ kopiera på ett USB minne.Jag tror inte det har med kvalitet att göra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon