Biggan_
Läste detta i aftonbladet idag, en del känner man ju igen! biggrin.gif

LÄNK
Elisabeth-Västkustkolonisten
Vågar man?
*Stintan*
Ta det som en varning kanske biggrin.gif
Biggan_
1,3,6 och 7 stämmer absolut in på mej! giggle.gif
*Stintan*
CITAT (Biggan_ @ 18-01-2013, 15:31) *
1,3,6 och 7 stämmer absolut in på mej! giggle.gif


1, 4. 6, 7 stämmer här men ska man gå efter dom där kriterierna så var jag gammal redan när jag var 25 giggle.gif
Alexander-VG-zon3
1,3,6,7 men jag är bara 24?
Piccante
help.gif känner mig gammal. 1, 4, 6 och 7 stämde på mig.

silos
Nummer 6 stämmer på mig....med andra ord är jag ung fortfarande! yahoo.gif
zissi
Jag börjar nog bli gammal sos.gif ...allt stämmer utom 2 och 3 fear.gif.

Två saker till har kommit in i mitt liv i vinter som också är lite varning för:

1. Halkbroddar tummenupp.gif
2. Corega tabs (Tandläkaren rekommenderade det för rengörning av min bettskena. Mamma hade alltid det till sina proteser whistling.gif )
Myosotis
CITAT (zissi @ 18-01-2013, 16:53) *
Halkbroddar

Det är konstigt hur olika man tycker. Jag förknipper broddar mer med unga, aktiva personer som är ute och springer eller går trots att det är halt. Som att ha en mountainbike eller en fyrhjulsdriven bil.
Aqvakul
Allt utom tvåan stämmer på mig... crying.gif
Natur liv
Allt utom 2 och 3 stämmer på mig. Tantvarning!!!

Peztis
Puh! Jag behöver alltså inte känna mig gammal än! Men ge det en månad...
KRT
Jag vidhåller fortfarande (med en åsnas envishet och ett uns desperation) att man inte är äldre än man känner sig - alltså är jag INTE gammal oavsett vad testet säger smile.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Natur liv @ 18-01-2013, 17:07) *
Allt utom 2 och 3 stämmer på mig. Tantvarning!!!


Att vara tant är fint.....
*Stintan*
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-01-2013, 17:50) *
Att vara tant är fint.....


Jadå bara jag slipper bära handväska och hatt angel_not.gif
malcolm
Bara sexan och sjuan som stämmer in på mig men sexan beror mest på partnerbrist.
Monarda
Och jag tänker inte ens läsa; jag gillar att bli gammal att vara ung var för djävligt. crying.gif (redan då!)
Huggorm
Nummer fyra var märklig. Gå upp klockan sex istället för att gå och lägga sig då? Jag vore glad om jag fick sova så länge som till sex på morgonen, men vid den tiden sitter jag sitter jag redan i bilen
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 18-01-2013, 19:57) *
Nummer fyra var märklig. Gå upp klockan sex istället för att gå och lägga sig då? Jag vore glad om jag fick sova så länge som till sex på morgonen, men vid den tiden sitter jag sitter jag redan i bilen


Men så är du ju ung också flirting.gif
Huggorm
CITAT (*Stintan* @ 18-01-2013, 20:00) *
Men så är du ju ung också flirting.gif
Men hur skall jag kunna gå och lägga mig klockan 06.00 när jag måste gå upp 05.30? Då hjälper det inte att vara ung
Gossen Ruda
Annars finns det ett annat test, om du inte läser Aftonbladet är du klok.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Huggorm @ 18-01-2013, 19:57) *
Nummer fyra var märklig. Gå upp klockan sex istället för att gå och lägga sig då? Jag vore glad om jag fick sova så länge som till sex på morgonen, men vid den tiden sitter jag sitter jag redan i bilen


Jag fick gå upp tidigare mång år, inte synd om dig huggorm.....


Motti
Tack och lov !då är jag inte gammal än tummenupp.gif inget av det stämmer på mig ! nja föresten vi behöver inte kondomer längre naughty.gif
Fjortispower
1,3,6 och 7 stämde in här.. så oroa er inte gott folk! smile.gif
*Stintan*
CITAT (Huggorm @ 18-01-2013, 20:17) *
Men hur skall jag kunna gå och lägga mig klockan 06.00 när jag måste gå upp 05.30? Då hjälper det inte att vara ung


Det var nog fråga om att gå upp kl 6 fast man inte behöver det. Gör du det?
Motti
Skönt att ha nåt den åldern då man kan äta Kola utan papper i alla fall naughty.gif
Anma
6 och 7 stämmer här. 6 mest för att jag har tilltäppta äggledare och fast partner sen 20 år och 7 mest för att ingen av oss gillar öl. smile.gif
Piccante
Fast jag skulle aldrig köpa kondomer eller grav-test på apoteket oavsett ålder. Nu kan man ju beställa intima produkter på nätet och få det i brevlådan. skulle jag köpa det i affär så är apoteket sista valet med tanke på att var och varannan vallfärdar dit i influensatider.
hattstugan

Hrm! Punkt 6 och 7 stämmer nog bäst på mig!!!

Men har som så många andra varit tvungen att stiga upp 05 för att hinna till jobb! Men inta numera iaf!

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon