Full version: Zillas
zaaritha
Vår äldsta katt, har blivit skjuten med luftgevär.
Det har skadat käken o ser hemskt ut!
Vet. kan ej ta bort kulan då den sitter nära viktig nerv!
Rinner var, jag tvättar två ggr per dag.
Han kan få i sej mat--tack o lov!
Men--jag känner hat o avsky mot den som gjort det!
Skulle vilja hämnas!
Hatar!
gunsta
Åh vad hemskt - hur är människor funtade som kan göra en sådan sak ....
Ingela i Segersberg
Fy så hemskt, Zaaritha! Stackars kisse! Och jag förstår verkligen att du vill hämnas på den som sköt! ranting.gif
hattstugan

Elaka människor finns det tyvärr för gott om!
Katter och hundar blir allt som oftast utsatt för ondska!
Blir arg, upprörd och ledsen!

Hoppas kissen klarar sig med din omvårdnad zaaritha!!

trostar.gif
aloa
Oj, nu blir jag också ledsen och arg. Du kanske kan gissa dig till vem som gjorde det, men hur få någon så elak att ändra på sig? Hoppas kissen blir ok.
Biggan_
Stackars kisse! Klart att du är arg, ledsen och full av hämndbegär! Jäkla sadister det finns!
Hoppas kissen kryar på sej och hoppas att den där skytten på något sätt får sitt straff.
Eva i Skåne
Jag säger som de andra här. Stackars kisse. Fy så mycket grymhet det finns trostar.gif
Skruttis
Fy vad hemskt!
Skulle själv vilja ge den j-la typen en rejäl omgång. Jag hatar människor som plågar försvarslösa djur.
Här håller vi tummar och tassar för att din stackars kisse kryar på sig.
omk
ranting.gif Oh, jag blir så förbannad !!! ranting.gif

Jag har tänkt en del på allt elakt och negativt jag velat skriva om denne, så kallade "människa", som gjort detta, men jag avhåller mig.


Känner verkligen med dig, Zaaritha ! Även ditt hämndbegär. Har du ingen som helst aning om vem förövaren kan vara ?? Vanligen, med luftgevär, så är det ju tyvärr tonåringar / barn ...

Hoppas, hoppas att kisse kryar på sig !! Och att såret läker bra.
Anki på Öland
Men.. fy... vad är det för grannar du har, det är väl inte första gången om jag minns rätt?!!
Myosotis
-fear-.gif
zaaritha
Hej alla!
Jag tror att det är en grannes tonårssöner--men; vet ju ej säkert!
Synd bara att de tydligen inte kan känna empati för djur!
Varför lär ej föräldrar längre att djur är viktiga?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon