hattstugan


Det här är väl i alla fall helt uppåt väggarna?
*Stintan*
Länken blir oklickbar när du lägger den som rubrik!
hattstugan
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttny...icle16132400.ab

Kan det funka nu?
Motti
Funkade kanonbra ! men då fler Cotcher än arbetsökanden klan väl ändå inte vara sant ? eller är jag ute och cycklar igen giggle.gif
hattstugan

Du cyklar inte Motti! Enligt artikeln finns det fler coacher än arbetssökande som vill ha deras hjälp!!

Har inte riktigt fattat vad dessa coacher ska kunna göra som jag som arbetssökande inte kan själv?
Piccante
CITAT (hattstugan @ 26-01-2013, 01:25) *
Har inte riktigt fattat vad dessa coacher ska kunna göra som jag som arbetssökande inte kan själv?

Fakturera Arbetsförmedlingen? giggle.gif
hattstugan

Vore kanske en lönande affär?
Piccante
CITAT (hattstugan @ 26-01-2013, 01:32) *
Vore kanske en lönande affär?

Det är det säkert eftersom hur många som helst erbjuder jobbcoacher nu förtiden.
hattstugan


Hrm! Attans att jag missat det då!!
Klint
Ja det är åt helv---!
Man har flera företag involverade men det är ju jobb man ska åstakomma.
Det är så mycket dravel och lite verkstad nästan överallt nu!
Hur ska man få arbetsförmedling,försäkringskassa,mfl förstå att de är till för oss(de arbetslösa) inte vi för dem!
Jag har ju tur att vara frisk och ha jobb,men det kan ju fort ändras.
Men även på jobbet jag är ju arbetare på ett pappersbruk.
Det är möten och kursen om än det ena än det andra och det ska vara så trevligt och bra,men det som verkligen är viktigt för oss att producera och sälja glömmer man ibland bort.
Har en del att säja om vad man prioriterar men ser att jag hamnat en hel del UÄ
Huggorm
Om jag kommer ihåg rätt från nyheterna på TV4 i går kväll så var målsättningen att hjälpa 1300 personer under två år. När nu halva tiden har gått har man hjälpt sammanlagt 8 personer...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon