Millbertina
Tänkte höra med er när ni omskolar pelargonerna. Jag har fått ett karaktärsblad på de flesta, måste jag vänta med omplanteringen till det kommit 2 st? Hur gör ni?

Tacksam för svar!

Camilla
Helen i Piteå Zon 5
Det spelar ingen roll hur du gör, du kan skola om ifall dom har fått ett karaktärsblad men.... du behöver inte heller ha så bråttom
Millbertina
Tänker bara på att dom är så rangliga och långa ;o) Tänkte mer på dom att dom skall må bra hehehe
ingrid fuxwall
Själv har jag nyligen satt sticklingar på pelargonerna och som alla andra år får de stå kvar i krukan väldigt länge - har ju inte hur mycket plats som helst och redan har jag drygt 60 krukor med sticklingar - det är min sjukdom wink.gif) Skratta inte det är allvarligt
Peztis
Ingrid, om det är någon som skrattar så är det för att de känner igen sig själva!

rotfl.gif ...
Motti
Samma här ! för många och för lite plats smile.gif
Fjortispower
Samma här! Tror att jag planterar en ettårig pelargonhäck någonstans i år av överskottet.
jaj-51
CITAT (ingrid fuxwall @ 09-02-2013, 20:58) *
Själv har jag nyligen satt sticklingar på pelargonerna och som alla andra år får de stå kvar i krukan väldigt länge - har ju inte hur mycket plats som helst och redan har jag drygt 60 krukor med sticklingar - det är min sjukdom wink.gif) Skratta inte det är allvarligt


Fins inget botemedel ... tycks bara bli värre och värre med åren confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon