Motti
Efter mycket om och män så hittde vi en dräktig tik i Norge 4 valpar tingade innan de är födda !så vi hoppas nu på minns 5 så vi får en av dom .Rasen är Luzernerstövare och i norden födds bara 500 valpar varje år .Underbara hundar och så himmla vackra lugna och lätta att fostra och bra Harhundar .Håller nu alla tummar så vi får hämta en valp i maj wub.gif längtar sååå !
gunsta
Lycka till smile.gif
Motti
Tack tack Gunsta !som vanligt skriver jag för fort så det blev Noge istället för Norge giggle.gif jo vi hoppas innerligt att tiken får minst 5 valpar så vi får köpa en av dom ,en svår ras att få tag i valpar efter som är bra !gubben vill ju ha en bra harhund jag vill ha en bra sällskapshund eftersom jag inte jagar smile.gifVäldigt vackra hundar är det smile.gif men en av de mer trånga stövar raserna ,föds som sakt bara 500 valpar i norden varje år .
Motti
Nu har vi beställt en valp en Luzernerstövare ! tiken finns i Norge fyra valpar beställda innan de är födda så vi hoppas på fem minst smile.gifså vi får en av dom wub.gif Längtar såååå efter en valpbebis rolleyes.gif
Anma
Slagit ihop två trådar om samma sak.
/mod


Lycka till med valpen, Motti! smile.gif
Biggan_
Trevligt Motti och lycka till! Men nu måste du ju lära dej att lägga in bilder så vi får se underverket när det blir dax! yes.gif
Motti
Ja jag håller med Biggan jag måste lära mig lägga in bilder rolleyes.gif De här hundarna är väldigt vackra med sina goa långa öron och har ett härligt temprament lätta att fostra också och väldigt bra jakthundar .
Eva i Skåne
Spännande Motti! Hoppas nu det föds tillräckligt många så det blir en över till er.
Motti
ja det hoppas vi också på smile.gif det är som att gå i väntans tider lite wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon