Överbölingen
hej!

Under kanske 5 eller 6 år så har vi träffats ett gäng som käkat middag tillsammans under mässlördagens kväll. Malin A har hållit i trådarna tillsammans med Blomkronan.

Hittar inget om denna trevliga begivenhet på forumet. Tillresta odlare och hotellboende skall ju ändå ut och äta så varför inte i goda vänners lag.
Skaran har varit liten men vi har haft trevliga stunder tillsammans.

Någon som vet?

Kommer man ner från de "djupa skogarna" känns det trevligt att träffa goda trädgårdsvänner. För än har vi 50 cm snö med skare och den torde inte försvinna förren i mitten på april om vi har tur. Mae kan gruuv sä för vårbruke lit länger.
ingrids
Vet aldrig hur ok det är att hänvisa till konkurrerande forum, men hos "största konkurrenten" finns en sån tråd. Kanske finns det några bekanta där?
Helen i Piteå Zon 5
Hinner tyvärr inte delta i middagen men på mässan kommer jag att vara alla dagar biggrin.gif
Lady Hamilton
Ja tyvärr verkar det inte som någon vill ta tag i detta i år Bengt. Men vi som åker ner kanske kan träffas ändå och gå ut och käka på Lördagen? ( Ao T har ju sin middag som vanligt på fredagen som en del brukar vilja gå på)
Anki V
Tycker som Ladyn......vi som vill går ut tillsammans och äter på något trevligt ställe. Vi brukar ju inte vara så många så det blir väl inte nödvändigt att beställa bord och meny långt före.

Att gå på "konkurrentens" middag på fredag passar inte mig eftersom jag är upptagen med annat då.

Tips på ett bra ställe?

/Anki


Jag har gjort en tråd på "rätt ställe". Vem som sedan ska beställa bord löser sig säkert naughty.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon