Full version: sdfsdf
Klint
Har fått 3 mail därifrån.Det brukar synas något mer innan man öppnar mailet men det är allt jag ser,kan vara stadsdelsförening, sveriges dövas förening, nåt med innebandy men inget som jag är med i. Nu öppnade jag mailet för att se om det var någon bifogad fil men det står ingenting mer.Har slängt nu men nån mer som fått eller känner till vad det kan vara?
Anki på Öland
Har också fått och också bara slängt.
Rebecca
"sdfsdf" brukar jag få till när jag ska skriva något på tangentbordet bara för att se hur något blir med text.. säkert nåt bluff. Släng direkt.
gnon49
Kan nog vara allt från ofarligt spam till virus. Säkert inget att bekymra sig om men kör en virus o spamkontroll på datorn för säkerhets skull.

Kan nog vara allt från ofarligt spam till virus. Säkert inget att bekymra sig om men kör en virus o spamkontroll på datorn för säkerhets skull.
Motti
Kanske var någon som vart lite dragen som försökte maila giggle.gif
Klint
Nja det brukar ju ändå sta vem det är ifrån om någon varit på sniskan menar jag. Har fått ett till och jag har scannat datorn,inga fel hittades men det känns lite olustigt.Skönt iallafall att höra att fler fått.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon