Full version: var är ni ?
kerstin z5-6
laugh.gif Här är mina tider på mässan - Fred lö sö är jag där -Varit där idag o inte sett en enda odla forumist sad.gif
andreas i uppsala
varför ska man dit när man en blomstrande trädgård med vajande palmer tongue.gif Oj oj vad det låter fint när vinden tar tag i bladen. wub.gif
Susanna
Hej!

Nyss hemkommen från mässan. Det var otroligt kul! Köpte naturligtvis massor med saker, främst olika lökar och böcker. Tur att jag inte hade mer pengar med mig än vad jag hade, fast det fanns ju bankomat där också!

Var vid Florums monter och letade efter dig men du var på vift just då, det var vid 10-10.30 i förmiddags. Pratade med en av era försäljare, växthusen var ju jättefina! Nu bir det operation övertalning på maken!

Ha det gott!

Susanna
Gunvor Nilsson
Hej Kerstin! Jag var faktiskt och letade efter dej igår! Tyckte det skulle vara kul att hälsa på dej. Thomas i frågelholken trodde att du var i Florum men där var du inte! Det är inte lätt att hitta bekantingar, även om man vet från album hur forumisterna i AoT ser ut, så blir man korsögd efter en stund i vimlet när man skall kolla montrarna, fröpåsar och Odla-knappar också!
Gunvor blink.gif
MRLINDELL
Jag brukar gå på mässan när den är i Sollentuna. Jag tror inte mässan har något man inte sett eller upplevt ännu. Mitt intresse är oftast i samband med något inköp, man vill dit och spana. Just nu är det fullt upp med allt möjligt. Vädret kanske får många på andra trädgårdstankar.
nilla
Nyss hemkommen! Inte en enda Odlaknapp såg jag - fast det kanske inte var så konstigt ... mina ögon var nog mer naglade vid plantor än människor och människor blev det mer och mer av i takt med att det blev mer och mer att bära på rolleyes.gif

Det var kul. Mer "shoppingyra" än inspirationstillfälle kanske, vilket var lite synd. Det hade varit kul med mer miljöer att strosa i. Jag knallade omkring och provade alla sekatörer med utväxling jag såg och det var många - är det en modegrej att ha? Kunde inte välja så det blev en ros "Pat Austen" som jag längtat efter länge och lite liljor och lite pioner och lite gladioler ... shoppingyra var det som sagt.

Gunilla
Ljusalfheim
jag var på mässan hela torsdagen, men inte såg jag några odlaknappar inte.. å andra sidan hade jag själv inte någon på mig rolleyes.gif

bland annat inhandlade jag en blå Phalaenopsis equestris wub.gif wub.gif
Tante Morgan
Halloj!
jag ska till mässan i morgon (lördag)!! Vad trråkigt att så många av er redan varit där., det hade varit kul att träffa på nån av er goa människor! inläggen och trådarna jag har läst här har verkligen förgylld den mörka årstiden för mig!
Jag har förstått att lördagen är den värsta dagen att vara där om man inte gillar att trängas med folk, men jag ska göra ett tappert försök. Har ju sett fram emot detta hela vintern!
Och jag har min Odla.nu knapp på mig redan nu!
tongue.gif

Jag ska försöka att inte köpa mer plantor, min balkong kommer bli överfull som det är...men kanske lite snygga krukor...?

Hoppas vi ses / Morgan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon