Tombie
Hej allihopa! Jag och min syster Petra behöver hjälp med att hitta vår katt Freja, som sprang ifrån oss på statoils parkering i Stavsjö på söndag e.m. den 31/3. Vi har satt upp lappar och ringt polis, jägare och veterinär i både Nyköping, Åby(?) och Norrköping.
Freja är social, ovanligt "pratig" men ogillar att bli upplyft. Hon är vit med svarta fläckar mellan ögon och öron, en svart fläck på var sida om baken och en helsvart svans. Hon är 1-2 år. Om ni hör ngn som sett en sådan katt smyga runt så hör av er. Vi bor i norra Skåne, så vi var bara på genomresa, vilket förstås känns jättetråkigt!
Freja
Biggan_
Så sorgligt! trostar.gif
Håller tummarna för att ni återfår henne!
Myosotis
Åh vad synd, fel katt sad.gif Här håller det till en okänd röd katt så jag hoppades ett ögonblick att det kunde vara den som efterlystes...
Lycka till, hoppas du hittar din söta kisse snart! Annonsera på blocket också, där är det många som läser.
Motti
Kolla upp katthemmen runt om också !
Motti
Stavsö eller Stavsjö ?KOLLA på Nässjö .www djurensvänner .se
*Stintan*
CITAT (Motti @ 18-04-2013, 01:12) *
Stavsö eller Stavsjö ?KOLLA på Nässjö .www djurensvänner .se


Om du läser TS inlägg en gång till så ser du att det är fråga om Stavsjö som ligger mellan Norrköping och Nyköping!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon