Full version: Nu är Tea här !
Motti
Kristihimmelfärdsdag for vi till Norge 110 mil fram och tillbaks på en dag ! I Flisa hämtade vi lill valpen Tea och blev så väl motagna av Asle och hans fru ,stor gästfrihet smile.gif och goa hundar tre vuxna var av en Teas mamma .Nu har vi haft Tea i en vecka och en dag och det har fungerat jättebra med undantag av viss nattsömn wink.gif men hon äter bra har lärt sig "sitt" och på god väg att få in "hit " nästan rumsren och har tänder som en Pirraia wink.gif I dag åskade det som attan här hon brydde sig inget i stort set !därför att vi inte brydde oss .Ja våran lille vovsegull är kol och det är inte mycket som skrämer henne heller .Tre grannar i byn har varit här med kort leksaker och hundgodis ;( vi bor i den bästa byn av alla med helt underbara grannar kompiskram.gif PS !min rygg är totalt paj efter 110 mil ,mit liv är just nu i Slow motion.
*Stintan*
Va kul med en liten valp men det här är 6:e tråden du startar om den.

Den förra tråden finns i Småprat men den passar ju iof bättre i Husdjursavdelningen: http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=120411
Eva i Skåne
Vi väntar fortfarande på bild av den lilla raringen, Motti
Motti
Vem stör det att jag startar nya trådar ? om man skriver samma varje gång är det ju ingen som läser !så man måste köra nya huvudrubriker hela tiden för att få folk här att läsa ! Ingen här har ju heller frågat hur det går med vår valp så då får man ju ta egna insiativ och starta ny tråd .
hattstugan

Jo vi väntar på bilder av Tea!

Förstår att du har en del att stå i nu med ett yrväder hemma!

Motti
Tänk dig Hattstugan att få¨en bebis när du är 60 år rolleyes.gif både gubben o jag vi lägger oss tidigt gubben och jag är totalt utslitna giggle.gif utmattade ! Man orkar knappt starta datorn nu mer wink.gif men vi älskat vår lilla valp Tea smile.gif Det är precis som att ha en bebis !

Och !efter 110 mil på 6 timmar så är min rygg totalt pajad !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon