silos
Jag är verkligen JÄTTELYCKLIG och GLAD eftersom jag har fått en "egen" trädgård att planera,plantera och bara sedan njuta!Och ingenting behöver jag betala!
Bättre kan man ju inte ha det!
Jag har skrivit om "min" rabat inne på trädgårds pratet och ha även lagt dit bilder.
silos
.
gnon49
CITAT (silos @ 15-06-2013, 11:41) *
Igår klippte jag den låååånga häcken och idag har jag träningsvärk i mina armar!
[attachment=76920:043.JPG]

Roligt med "egen" trädgård silos. Men du, häcken skall väl bostadsföretaget ombesörja klippningen på? Annars skall du ju ha betalt för arbetet. Men rak såg den ut så du har gjort ett bra arbete Silos.
silos
Tack!
Häcken som jag klippte tillhör en privat familj och nej jag vill inte ha pengar för klippandet!
Det handlar om mitt välmående att arbeta i trädgården,men häcken kommer jag inte klippa flera ggr.det är för tungt för mina armar.

Jag mår mycket bättre av att arbeta i trädgård än att gå till kyrkan!
Christa
CITAT (silos @ 16-06-2013, 09:57) *
Jag mår mycket bättre av att arbeta i trädgård än att gå till kyrkan!


Det är vi nog fler som gör smile.gif men det var en ganska rolig reflexion giggle.gif
gunsta
CITAT (Christa @ 16-06-2013, 21:03) *
Det är vi nog fler som gör smile.gif men det var en ganska rolig reflexion giggle.gif



Tyckte jag också smile.gif
silos
CITAT (Christa @ 16-06-2013, 21:03) *
Det är vi nog fler som gör smile.gif men det var en ganska rolig reflexion giggle.gif


Härligt!
I kyrkorna är det trist för det mesta,men i trädgården är det ALLTID roligt,vackert,fridfullt...ja helt enkelt UNDERBART och jag möter min skapare varenda dag då jag gör någonting i trädgården eller när jag är i skogen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon