Full version: Hokus pokus?
Gossen Ruda
I tisdags la jag märke till denna underliga figur som uppehöll sig på kolerakyrkogården mitt emot mitt hus. Hon? hade lagt upp några grejor på en gravsten och gick omkring och verkade läsa i en bok.



Jag la inte näsan i blöt, men kollade då och då vad som skulle hända. Det som hände var att det kom en skara småungar springande och samlades runt henne. Sedan försvann de och så kom det en ny skock. Upprepades några gånger. Så såg jag en gubbe som gick och fotograferade det hela. Det var väl något jippo med trollerianknytning, kanske en filial till Hogwarts?

Cacki
Men för katten Ruda! Du har ju sett en äkta häxa med egna ögon så nu måste du väl andå börja tro på det övernaturliga! Klart att den andra karln också ville ha bildbevis på vad han varit med om.... flirting.gif
Gossen Ruda
CITAT (Cacki @ 13-06-2013, 15:51) *
Men för katten Ruda! Du har ju sett en äkta häxa med egna ögon så nu måste du väl andå börja tro på det övernaturliga! Klart att den andra karln också ville ha bildbevis på vad han varit med om.... flirting.gif

Fastnar häxor på bild? rolleyes.gif
Cacki
CITAT (Gossen Ruda @ 13-06-2013, 20:29) *
Fastnar häxor på bild? rolleyes.gif


Ja, det ser du väl!! slap.gif Du tänker kanske på mylingar för dom är såna linslöss att dom hoppar fram direkt dom får se en kamera och trycker näsan mot linsen...har jag hört. Bilden blir bara helt svart.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon