Motti
Har haft mina barnbarn här i tre veckor i olika konstetlationer ,första veckan hade jag de två ädsta 8 och 10 år ,andra veckan hade jag tio åringen här tredje veckan har jag haft svärsonen och alla tre barnbarna här minstingen är 3 år . Visst är det härligt med barnbarn och man älskar ju dom över allt på alla vis !men tre veckor blev lite mycket .Tioåringen inga problem alls !men när 8 åringen dök upp så blev det en del konnflickter så klart ! Ja jag kan säga att jag tog på mig mer än jag igentligen orkade men jag gjorde det för att mina barnbarn ska slippa fritis i flera veckor .Blev lite mycket för mig då jag tog hit barna när jag var nyopererad och dödstrött ,plus att vi har en valp så jag kan lugn säga att det har varit tre jobbiga veckor ,men jag skulle inte vilja ha dom ogjorda wub.gif Jag har fått njuta av mina barnbarn på gott och ont smile.gif
Och i veckan fyller gubben 60 år !egenföretagare i 40 år så det lär bli ännu en jobbig vecka ,festen blir på lördag och jag har inte en aning om hur mycket folk som kommer help.gif Vi ska i alla fall sätta upp Byalagets Tält för i huset får vi inte plats .Be för mig så jag reder ur allt slap.gif
gunsta
Jag ska tänka på dig Motti - men ta inte i för mycket bara smile.gif
Motti
Blir svårt att inte ta i när det kommer en massa folk wink.gif man ska ju vara överallt då liksom .Men nästa vecka då är det bara min Vecka smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon