Motti
Det var inte min mening att anklaga någon personligt här för intrång på min Facebook !vill bara göra det klart .Men dom medelanden jag fick från facebook pekade åt ett visst håll plus en del andra jag fick hjälp av .Jag är absolut inte datakunnig och har inte den expertisen att veta vad all skit kom ifrån men alla måste ju förstå att man blir upprörd över när ens facebook blir raderad totalt och alla bilder försvinner och man inte förstår varför confused.gif Har hållt till här i många år och tror ingen av dom här som känner till mig skulle ta sig för något sådant .Så alla ni som känner er kränkta av det jag skrev vill jag be om ursäkt .Nu har min Facebook ordnat till sig igen tack vare goda vänner och datakunniga barn smile.gif
mamamaggan
Så om man blir irriterad över att det blir fel på något någonstans så kan man anklaga alla och envar på Odla ?

Motti , ger inte mycket för din ursäkt !

Dessutom ville du inte lyssna på dem här som ville hjälpa dig . Tror du att du kan räkna med hjälp igen ?
Motti
Tror säkert det finns dom som gärna vill hjälpa mig och som ställer upp !jag har i alla fall så mycket kurage att jag kan be om ursäkt när jag gjort fel !
Eva i Skåne
Nu tycker jag att alla ska godta Mottis ursäkt och lämna ämnet
Huggorm
CITAT (Eva i Skåne @ 16-08-2013, 23:37) *
Nu tycker jag att alla ska godta Mottis ursäkt och lämna ämnet

Jag håller med, det finns ingen anledning att fortsätta älta när någon faktiskt bett om ursäkt
mamamaggan
Ser det inte som en äkta ursäkt !

Du skyller på att det var så jobbigt med att din Facebook-sida blivit hackad, vilket den med all sannolikhet inte blivit , och anger det som skäl till att anklaga alla på Odla !

Du vägrade att ta till dig råden från de som ville hjälpa dig och körde bara vidare i samma gamla spår som vanligt, du är mobbad av allt och alla och det är så synd om dig. Du vill aldrig lyda någon annans råd för att reda upp det du ställt till med.

Mycket konstigt beteende tycker inte bara jag utan även Forumvärden som stängde tråden om Facebook p g a att du betett dig fel.

Att du nu ber om ursäkt , kan det ha något att göra med att du blivit varnad så många gånger att du riskerar att bli avstängd ?
Motti
Varnad !ja första gången faktiskt !och du själv ? Mig veterligen har jag inte pekat ut någon personligt här för att ha hackat min facebook !Håller med föregående skrivare ,lägg ner .
mamamaggan
Du har blivit varnad ett flertal gånger . Erkänn nu och var ärlig för en gångs skull !

Jag har mig veterligen inte blivit varnad någon gång.


*Stintan*
CITAT (Motti @ 16-08-2013, 23:22) *
Det var inte min mening att anklaga någon personligt här för intrång på min Facebook !vill bara göra det klart .Men dom medelanden jag fick från facebook pekade åt ett visst håll plus en del andra jag fick hjälp av .Jag är absolut inte datakunnig och har inte den expertisen att veta vad all skit kom ifrån men alla måste ju förstå att man blir upprörd över när ens facebook blir raderad totalt och alla bilder försvinner och man inte förstår varför confused.gif Har hållt till här i många år och tror ingen av dom här som känner till mig skulle ta sig för något sådant .Så alla ni som känner er kränkta av det jag skrev vill jag be om ursäkt .Nu har min Facebook ordnat till sig igen tack vare goda vänner och datakunniga barn smile.gif


Men din facebooksida var inte raderad och dina bilder var inte försvunna! Vid det här laget borde du inse att felet låg hos dig och din dator. Det hade du kunnat förstå långt tidigare om du bara hade läst vad alla skrivit för att hjälpa dig få ordning på ditt konto. Men nej envist höll du fast vid att ditt konto var .hackat, för du hade bestämt att så var det bara, oavsett hur mycket vi sa som bevisade motsatsen.

Nu kommer du med en lam ursäkt samtidigt som du tydligen inte kan släppa att någon på Odla skulle ha sabbat det för dig. En platt ursäkt och dålig stil tycker jag.
Motti
Från ett mail jag fick från facebook så var det så ! Men ingen kan påstå att jag pekat ut någon personligt här !så varför ta åt sig personligt då ?
mamamaggan
Nu är du ute och snurrar igen !

Vem här har tagit det personligt ? Det gräsliga var att du anklagade precis alla och envar här på Odla !

Det var vad Forumvärden skrev också , du anklagade ALLA här på Odla och det utan någon som helst grund. Ingen på Facebook har skrivit till dig att det var någon på Odla som hackat din sida för den var aldrig hackad !


Du har aldrig tänkt på att söka hjälp för att slippa hamna i de här situationerna ?


Hur var det nu med hur många varningar du har ?
kerstin z5-6
Jag har inte tagit något av det du skrivit personligt .I alla mina svar har jag försökt förklara att även lite upprörande mail , från fb , sparbanken eller andra får man vara lite observant och verkligen läsa mellan raderna.
Banker sänder aldrig ut privata mail där de ber om personliga log in uppgifter , sociala media som fb , olika forum mm skyddar sida medlemmar med automatiska mail , om de -dvs deras datorer ser att man loggat in med annat ip nr än det vanliga

Detta får man ha lite koll på och inte gå i taket över i dagens läge
Att inte ha full koll på detta är helt ok , men kanske du skulle läsa de svar du fått som var menade att hjälpa lite mer ingående.
Skönt att allt är ok och att din fb fungerar igen
*Stintan*
CITAT (kerstin z5-6 @ 17-08-2013, 00:12) *
Jag har inte tagit något av det du skrivit personligt .I alla mina svar har jag försökt förklara att även lite upprörande mail , från fb , sparbanken eller andra får man vara lite observant och verkligen läsa mellan raderna.
Banker sänder aldrig ut privata mail där de ber om personliga log in uppgifter , sociala media som fb , olika forum mm skyddar sida medlemmar med automatiska mail , om de -dvs deras datorer ser att man loggat in med annat ip nr än det vanliga

Detta får man ha lite koll på och inte gå i taket över i dagens läge
Att inte ha full koll på detta är helt ok , men kanske du skulle läsa de svar du fått som var menade att hjälpa lite mer ingående.
Skönt att allt är ok och att din fb fungerar igen


tummenupp.gif
Motti
Tack för ditt vänliga svar kerstinz5-6 !jag kan förstå det du skriver och tar till mig det .Det är ju så att en del här har bättre koll på internet än vad jag har !inget försvar på något vis men jag litade på svaret jag fick från Facebook !kanske de kör rutin vad vet jag ?men nu har jag bet om ursäkt och det är bara det jag kan göra !Vet fortfarande inte alla svar och förstår att det inte ska tas upp här .Men som sagt från hjälp av dom som kan och vet så har jag fått tillbaks min Facebook igen och det är jag evigt tacksam för :)Har byt ut Mozzila fox mot ett annat så nu fungerar allt som vanligt :)Sedan kan jag säga att det är inte alltid lätt att utrycka sin mening i text,det är inte som att tala med människor personligen tonläge osv kommer aldrig fram som i mun mot mun personligen.
kerstin z5-6
I text är det lätt att man missförstår ja . Det är en stor nackdel på olika sätt i olika forum, tummenupp.gif
Motti
Japp så är det smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon