Gita
.......lika intressant är det här forat. Har inte varit in här på länge och tänkte att kanske något förbättrats efter att jag hoppat av, men inte, tvärtom. Trist, för jag saknar alla roliga debatter som fanns här en gång.
Gissar att ni saknar mig och mina ibland lite provocerande, men alltid ganska uppfriskande inlägg.
Gita
Huggorm
Passa på att liva upp diskussionerna då nu när du är tillbaka men välja gärna något annat ämne än det gamla uttjatade "varför är det så dött på forumet nu" tummenupp.gif
Anma
Hej och välkommen tillbaka.

Det är upp till de som finns på forumet att göra det till det man vill ha det till, inom givna regler, förstås. Så mitt råd är att sluta gnäll och börja se till att forumet blir det du vill ha det som.

Själv är jag ganska nöjd som jag är, mindre arg än förr, mindre debattsugen och mindre beroende av internet över huvud taget. Men tittar till här flera gånger i veckan, det gör jag.
Klint
Du har kanske lagt av dej? Detta inlägg var varken uppfriskande eller särskilt provocerande. Påt igen!
gunsta
CITAT (Gita @ 18-09-2013, 19:54) *
....
Gissar att ni saknar mig och mina ibland lite provocerande, men alltid ganska uppfriskande inlägg.
Gita


Stämmer - saknar att läsa dina inlägg ...
Piccante
CITAT (Gita @ 18-09-2013, 19:54) *
.......lika intressant är det här forat. Har inte varit in här på länge och tänkte att kanske något förbättrats efter att jag hoppat av, men inte, tvärtom. Trist, för jag saknar alla roliga debatter som fanns här en gång.
Gissar att ni saknar mig och mina ibland lite provocerande, men alltid ganska uppfriskande inlägg.
Gita

Nu låter det som lite hybris.
*Stintan*
CITAT (Piccante @ 19-09-2013, 17:11) *
Nu låter det som lite hybris.


Det var väl också ett ganska väntat inlägg giggle.gif
addo
CITAT (Gita @ 18-09-2013, 19:54) *
Gissar att ni saknar mig och mina ibland lite provocerande, men alltid ganska uppfriskande inlägg.
Gita


Om du bara visste!
malarmaster
välkommen tillbaks,gita
jag är själv sällan inne då debattklimatet är oerhört frostigt och de politiska frågorna i stort sett borta.
tack o lov finns det flera andra forum där debatten går hög.
vi får se hur det utvecklas här framöver då det börjar röra på sig inför valet. ulf
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon