TeliaNet
hej.
har en lexmark 3200 som behöver nya bläck patroner. nån som vet var man kan köpa billigt?
jag ska skriva ut en del bilder, på monument valley, att ha som bakgrund till mina kaktusar.
Siri
Har precis samma skrivare som du. Efter att ha handlar några gånger på "Bläck & Write", billigare än många och har sympatiskt nog återvinningssystem .Men sen hittade jag ännu billigare på Clas Ohlsson faktiskt. De har refillsystem så att du fyller på med nytt bläck utan att byta behållare.
TeliaNet
vad jag kan se har inkclub.com de billigaste.
andersh
sök på skrivare det var en omfattande diskussion om bla patroner för några månader sedan!
adrian
I örebro finns ett billigt ställe på..malmgatan eller markgatan..
Det har ett konstigt namn typ...99 eller ninenine eller nåt sånt där..
(minns inte alls vad de heter) Nåt knepigt namn är det...

Hursomhelst så ligger det bredvid en liten reklamfirma på bottenplan ganska nära ett tryckeri...

(ingen vidare bra beskrivning, MEN de är nog billigast i örebro...)

De säljer datatillbehör och har nog allt som man kan tänkas behöva till BRA priser...
Siri
Claes, jag skrev fel det var Ink club jag menade, inte bläck & write. unsure.gif
TeliaNet
inkclub verkar lite billigare än orginal, men det rör sig inte om mycket pengar.
vad är det för bra med en fotopatron?
är den att rek. om man ska skriva ut bilder på foto papper?
Nutten
Kjell & Company!

www.kjell.com

finns både som internetbutik och vanlig butik.

Bra på allt som har med elektronik att göra....
TeliaNet
har kollat kjells katalog.
inte så billiga som inkclub.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon