Full version: Ett år med Måns!
Monarda
Nu har Månsegubben varit hos oss precis ett år idag. wub.gif Tänk så smal och spinkig han var när han kom från katthemmet, men nu har han lagt på sig en hel del hull och blivit väldigt muskulös.

[attachment=79155:DSC_0306.jpg]
Tapio
Halaj!

Gillar dina bilder jättemycket!
Skulle skaffa en katt imorgon bara jag visste hur min jobbsituation ser ut i framtiden. Nu vågar jag inte. En katt är ett åtagande.

//T
Ingela i Segersberg
Vilken jättefin katt du har, Monarda! wub.gif wub.gif wub.gif
pejori
Han ser väldigt nöjd ut...
Tur att det finns folk, som tar katt från katthem. wub.gif
Tapio
Mer.

Jag ser att Måns är ute väldigt mycket, och långa stunder. Han har precis de där ehh, vad ska man säga, ”kringlorna” eller ”ringarna” av päls man ser på en katt som rustar för vintern.

//T
Monarda
Ja, han älskar sin kattlucka och undra på det. Han satt ju inspärrad på katthemmet ett halvår innan han kom till oss och nu kan han komma och gå som han vill.
[attachment=79156:DSC_0715.jpg]
gunsta
Stilig kisse den där Måns.
silos
Så vacker Måns är!
Monarda
Tack, jag tar åt mig lite av äran efter att ha gött upp honom! I morse kom han infarande och upp i sängen, m a o var det dags för gosestund.
Tyvärr glömde han att torka tassarna före och som maken sakligt konstaterade: Hade det varit mina sossingar hade jag åkt ut så det visslade om det!
Tänk så förlåtande man kan vara mot dom fyrbenta! smile.gif

[attachment=79162:DSC_0793.jpg]
CillaM
Jisses ja, man kan ju inte göra annat än att byta sängkläder stup i kvarten med alla missar man har som måste kela med en på morronkvisten! Och som naturligtvis har varit ute i jorden 2 sekunder tidigare *morr*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon