Motti
Efter stormen och strömavbrott så kan jag inte logga in på chatten på Facebok ,har försökt a och alla funktioner kommer in men blir bortkopplad efter 10 sekunder .Har försökt stänga av chatten men det fungerar inte heller för efter en stund så är jag inkopplad ändå .Som sagt jag har försökt alla vägar men blir ändå bortkopplad efter 10 sekunder. Någon som vet hur man ska gå till väga ?
*Stintan*
skicka ett meddelande till personen du vill chatta med så kan ni chatta där i "meddelanden"! Mycket bättre plats där också.
Motti
Självklart så har jag fatta det och använder den också ,men chatten för mina vänner är också viktig då många är där och man kan chatta med många samtidigt !har man tillgång till en funktion så vill man ju ha den .
*Stintan*
Ja den funkar hos mig i alla fall utan problem.
Motti
Här förändrades statusen efter ett dygns strömavbrott ! har startat om datorn också men inget hjälper har prövat allt nu .
Motti
Japp man får ha lite där uppe i röven min klocka på datorn var inte inställd på vintertid så jag ställde in den och datum osv .Nu funkar min chatt på Facebok som vatten .
*Stintan*
CITAT (Motti @ 01-11-2013, 23:20) *
Japp man får ha lite där uppe i röven min klocka på datorn var inte inställd på vintertid så jag ställde in den och datum osv .Nu funkar min chatt på Facebok som vatten .


Va konstigt, datum och klocka brukar ju ställa om automatiskt i datorn.
Motti
Inte på denna datorn !den är ganska gammal nu ungefär en så där 8 år .En gammal Dell .
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon