Irene_L
Grannens katt är så intresserad av hur vi har det. Hon sitter gärna på fönsterbläcket och tittar in.
Milla har aldrig hälsat direkt på någon katt men hon är väldigt intressera av henne.

Här lyckades jag fånga deras möte med fönsterrutan i mellan:

[attachment=79267:milla_katt_f_nster.JPG]
Heeej..vem är du?
Monarda
Åh, vilken mysig bild. Dom kanske kan bli kompisar. wub.gif
silos
Härlig bild!
zissi
Så rart wub.gif
Klint
Härlig bild!
fvd
Fantastisk bild fler borde få se den. Jag ler automatiskt och tänker vilka härliga livskamrater du har. Jag har inga egna djur numera men träffar min grannhund ofta han heter Joker och är en schäfer.

Tomten där han bor är inhägnad men stängsel men så fort han får se mig kommer han och hälsar och börjar "prata". Ja just det pratar jag har aldrig hört en hund som har ett så eget språk som han och jag frågar hur mår och pratar väder och vind. Sedan lägger han sig vid staketet och håller mig sällskap när jag jobbar.

Ibland plockar jag lite hallon och blåbär och ger honom och det gillar han. Om jag kör in min bil i andra änden på tomten när det är mörkt brukar han skälla. Då ropar jag det är bara jag Joker och då slutar han.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon