Gossen Ruda
Jag hade inget direkt att göra så jag offrade en timme. Ganska skapligt faktiskt. Inte så där flabbigt och gapigt som en del "nöjesprogram" är.
theseraphim
Håller med, tycker Babben i sig är skön dock inte Perelli men programmet var bra som soffhängstv.
Fotograf Johanna
Självklart! Jag satt till och med på första raden som studiopublik. Charlotte Perelli är visserligen inte min favorit, men Babben är det!

Jag ser verkligen fram emot nästa vecka för då är det Claes och Anders Eriksson från galenskaparna som är huvudgäster. Jag tycker Claes är ett geni.
pejori
Såg första, tycker väl konceptet känns lite antikt, med frågor och stjärnor.
Möjligen att jag ser nästa också, men blir det lika "ökenaktigt" så blir det inte fler program.
Babben är helt OK, men gästerna känns lite njae. (läs bedagade)
Piccante
Missade tyvärr programmet men tycker att Babben är en sympatiskt person som brukar hitta en balans mellan att vara komisk men inte bli för "flabbig" och självupptagen. Kan tänka mig att hon passar för den typen av program. Var väl väldigt läge sedan man såg henne på SVT?
Fotograf Johanna
CITAT (Piccante @ 22-02-2014, 01:22) *
Var väl väldigt läge sedan man såg henne på SVT?

Babben & co slutade våren 2009, men hon har i alla fall synts i ganska många program av Intresseklubben under 2012 och 2013.
Gossen Ruda
Babben har nog varit med så länge att hon inte behöver utmärka sig genom ett utåtagerande sätt utan kan vara sig själv. Många nya "komiker" är påfrestande. Programidéen är troligen att presentera någon kändis och det blir lite menlöst utan exempelvis en tävling. Jag tyckte det var lagom lättsamt men inget som är en katastrof om jag missar. Jag har nog samma uppfattning om Charlotte som ni andra och tyckte hon kunde valt en längre kjol. Ser lite knasigt ut när hon måste vrida ihop benen för att inte avslöja något.
Eva i Skåne
Babben gillar jag, men är måttligt förtjust i Perelli, lite som ni andra. Hennes kjol var dock inget jag tänkte på wink.gif
Säger som Pejori - konceptet är lite omodernt och för mig var det gapigt så det räcker och blir över.
Kommer nog också att titta nästa gång när Galenskaparna är gäster, men sen är det tveksamt.
*Stintan*
CITAT (Gossen Ruda @ 22-02-2014, 09:21) *
Babben har nog varit med så länge att hon inte behöver utmärka sig genom ett utåtagerande sätt utan kan vara sig själv. Många nya "komiker" är påfrestande. Programidéen är troligen att presentera någon kändis och det blir lite menlöst utan exempelvis en tävling. Jag tyckte det var lagom lättsamt men inget som är en katastrof om jag missar. Jag har nog samma uppfattning om Charlotte som ni andra och tyckte hon kunde valt en längre kjol. Ser lite knasigt ut när hon måste vrida ihop benen för att inte avslöja något.


Lite lustigt att det bara är just du som kommenterar Charlottes korta kjol giggle.gif
malcolm
Såg programmet på SVT/play alldeles nyss men gillade det inte så mycket, kanske beroende på Charlotte Perelli. Skall kolla nästa vecka om det blir bättre.
theseraphim
Klart bättre än Skavlan iaf som är uselt dåligt mest tack vare Skavlan själv.
*Stintan*
CITAT (theseraphim @ 22-02-2014, 11:49) *
Klart bättre än Skavlan iaf som är uselt dåligt mest tack vare Skavlan själv.


Går väl inte ens att jämföra då det är helt olika typer av program. Jag gillar Babben men var jag tvungen att välja så skulle jag hellre se Skavlan smile.gif
malcolm
Såg det andra programmet med Babben och det var mycket bättre än det första, mycket tack vare Anders och Clas Eriksson.
Gossen Ruda
Jo, men samtidigt börjar det bli lite väl mycket av Här är ditt liv.
malcolm
Det där tävlingsmomentet hade man gott kunnat hoppa över.
Eva i Skåne
CITAT (malcolm @ 03-03-2014, 09:41) *
Såg det andra programmet med Babben och det var mycket bättre än det första, mycket tack vare Anders och Clas Eriksson.



Instämmer till fullo.
Det är gästerna som gör programmet. Inget att se om det är en halvtaskig artist som gäst
mormor mona
Babben är en fantastisk kvinna! tummenupp.gif
zaaritha
Tyckte Babben var lite stel, med bröderna!
Men med Nanne var hon mera naturlig!
För övrigt : jag tycker att hon är bra!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon