Full version: CAPTCHA
Klint
Vi har 1 stationär dator,2 smartphones,och en Samsung platta.Alla körs på WiFi samma modem det har vi gjort sen i våras.Nu kommer jag inte in i plattan,resten funkar som vanligt.
Det står att Google automatiskt upptäckt en begäran från mitt nätverk som strider mot deras användarvilkor.
För att komma vidare ska man skriva ett ord som lutar,det är ju inte ovanligt,men när jag gjort det kommer det ett nytt å ett nytt hela tiden.
Har någon mer råkat ut för samma,vad gör jag nu?
Klint
Jag skulle ändå ut och handla,så tog med mej den till radioaffären,de behöll den för att kolla så nu är det bara att vänta.
Klint
Idag fick jag tillbaka plattan de hade lagt ner en del jobb och villeha 200kr och det var väl ok.De var mycket som behövde uppdateras, och nu ser det inte ut som förut men man vänjer sej väl, hoppas den fortsätter att funka nu.Konstigt att man liksom skpar ett beroende.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon