Ingela_67
Hejsan,
Har även jag liksom er andra upptäckt detta med pallkragar men hur hittar jag företag häruppe i norrbotten?
Har letat via gulasidorna men hittar inga , allt verkar finnas söderöver.
Någon som kan tipsa mig?????

MVH Ingela.
Sulan
Hej!
Ring till något åkeri i närheten och fråga! EUR-pall med tillbehör är en stor handelsvara och åkerierna vet garanterat vem/vilka som köper och säljer i närheten av dig. Testa ASG, Bilspedition eller Schenker!

Lycka till!
kerstin z5-6
Hur många vill du ha då ?
Vi håller på att undersöka saken .. återkommer , fast det kanske är lång från dej till Västerbotten med ?
Betty
Hej Ingela!
Har du vägarna neråt Luleå så hittar du pallkragar hos Norråtervinning AB.
De håller till på Ektjärnsvägen 7 (industriområdet bakom Obs! på Storheden). De har öppet vardagar mellan 7 - 16.
Ingela_67
Hej,
Tack så jättemycket för hjälpen Kerstin och Betty, jag ska åka förbi Norråtervinningen i Luleå så fort jag kan. Har tänkt mig minst 10 st till att börja med..beror ju lite på vad de kostar också. Det verkar ha blivit rusning på dessa pallkragar efter " Gröna rums" inslag för överallt dit jag ringt har de sagt att folk ringer hela tiden.

MVH Ingela.
Ingela_67
Glömde tacka dig också sulan // Ingela.
Betty
CITAT (Ingela_67 @ 14-04-2004, 17:08)
Har tänkt mig minst 10 st till att börja med..beror ju lite på vad de kostar också.

56:-/st (inkl. moms) smile.gif
Ingela_67
..det är ju ett hyfsat pris... måste verkligen göra ett besök där snarast.

// Ingela. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon