Gossen Ruda
Det verkar som om en galning har knivhuggit en av medlemmarna i AKB på deras Hand shake event idag. Enligt uppgifter på twitter skulle det vara en man som var missnöjd med vad medlemmen hade skrivit på sin blog. Allt är dock oklart än så länge. Det var 5 medlemmar i just den linjen varav en var min favorit Akicha så det är lite oroligt här.
Gossen Ruda
Enliogt senaste uppgifter var det två medlemmar, Kawaei Rina och Iriyama Rina, plus en av personalen som blev skadade. Ingen allvarligt tycks det som.
Gossen Ruda
Om nu några tycker det är viktigare att svamla om ovidkommande saker än det som jag skrev inledningsvis, att två flickor blivit knivhuggna, så gör det någon annanstans. Får jag be admin att låsa tråden och ev plocka bort svamlet?
Huggorm
CITAT (Gossen Ruda @ 25-05-2014, 15:39) *
Om nu några tycker det är viktigare att svamla om ovidkommande saker än det som jag skrev inledningsvis, att två flickor blivit knivhuggna, så gör det någon annanstans. Får jag be admin att låsa tråden och ev plocka bort svamlet?

Din önskan äro uppfylld.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon