Full version: Allsången
Gossen Ruda
Ny programledare på Skansen, Petra Marklund. Vad tyckte ni? Jag hade på medans jag sysslade med annat och lyssnade med ett öra. Fast när hon misshandlade Så skimrande var aldrig havet stängde jag av. Fasansfullt. För min del är hon överreklamerad som sångerska.
Trampendal
CITAT (Gossen Ruda @ 24-06-2014, 20:46) *
Ny programledare på Skansen, Petra Marklund. Vad tyckte ni? Jag hade på medans jag sysslade med annat och lyssnade med ett öra. Fast när hon misshandlade Så skimrande var aldrig havet stängde jag av. Fasansfullt. För min del är hon överreklamerad som sångerska.


Nu är du väl mer än lovligt gnällig.
Menar du att Evert gjorde den bättre?
Eva i Skåne
Jag brukar inte se Allsång på Skansen, men var lite nyfiken hur det skulle vara igår.
Jag tycker det var ett väldigt tamt program även om Aftonbladet skriver att publiken hyllade Petra.
För mig var Loa Falkmans ord om "lite dum i huvét" ett skämt, men alla tog det visst inte så.
Nej, Allsång får nog vara för min del även i fortsättningen


Även Morden i Midsomer hade sommarpremiär igår. Där har nu nästa huvudrollsfigur bytts ut, men annars fortsätter serien i samma anda

Kvällens tv-höjdpunkt var för mig "Statsminister Özz Nüjen" Han bjöd på många skratt biggrin.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Vi brukar titta på allsång men igår tittade jag inte hela sändningen. Det var en mycket tam allsång, ingen fart och fläkt.
malcolm
Tittar inte på allsången, tycker Lotta på Liseberg är bättre
Gossen Ruda
CITAT (Trampendal @ 25-06-2014, 04:19) *
Nu är du väl mer än lovligt gnällig.
Menar du att Evert gjorde den bättre?

Nja, vet inte. Jag jämför mest med Lill Lindfors.
Trampendal
CITAT (Gossen Ruda @ 25-06-2014, 12:59) *
Nja, vet inte. Jag jämför mest med Lill Lindfors.


Okej! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon