Full version: Badar ni ?
lejoninnan-52
Nu är det sommar.
Jag älskar att bada, antingen i havet eller i nån sjö.
Har förstått på många att de aldrig badar, mer än i uppvärmda pooler möjligtvis.
Hur är det med er ?
Aqvakul
Jag badar i havet varje morgon, nu när jag inte jobbar. Badtemperaturerna i Sölvesborg har varierat mellan 14 och 20 grader. De senaste dagarna har de legat kring 15 grader. Jag ålskar det. Det är som att skölja av allt nattens mörker och elände och gå vidare till en ny dag, fräsch och fin,
Uggi
Även jag gillar att bada, men inte så ofta som Aqva, i sommarstugan vid sjön Viken blir det gärna ett dopp efter gräsklippningen för inte tala om då jag vindsurfade då blev det många ofrivilliga dopp.
silos
Jag tycker om att bada då det är varmt och Mälaren är ju nästan intill mitt hem.
Det härligaste är att bada i havet!
Hasse_h
Jag badar helst i rena klara insjöar när det är +20 eller mer i vattnet.
malcolm
Jag älskar att bada utomhus och under min uppväxt skojade min pappa med mig och trodde att jag skulle få simhud mellan tårna. Hade en kanot tidigare och då var det obligatoriskt med ett dopp oberoende vilken årstid det var, tror första doppet var den 9:e maj ett år om jag inte minns fel och det sista den 8:e oktober fast då var det kallt får jag erkänna.
Piccante
Jag badar ganska ogärna. Det får vara bra varmt för att jag ska tycka om det.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon