Snövid
Jag vet varför jag skriver och läser här.
Jag tror jag vet varför ni gör detsamma.

Det betyder någon. Som att prata med Gud, fast nu får vi svar. Ibland från helvetet.

Men, det betyder något. Låt oss nöja oss med det så länge.

Och ibland får man skratta, bara från hjärtat och rent ut och efter det sover man bättre kan jag lova.
Huggorm
Ett sätt att vara social på en lagom nivå. Det finns alltid någon tillhands på internet och när det blir för mycket är det bara att stänga av datorn. Så enkelt är det inte med relationer i verkliga livet.
Snövid
CITAT (Huggorm @ 23-03-2015, 23:32) *
Ett sätt att vara social på en lagom nivå. Det finns alltid någon tillhands på internet och när det blir för mycket är det bara att stänga av datorn. Så enkelt är det inte med relationer i verkliga livet.

Det är ju det jag försöker säga!
Kan du inte bara köpa det och vara tacksam för att detta finns?
Inte fan orkar våra närmaste med oss dygnet runt. De ska ju ha sina liv. Troligtvis på nätet!
Lagom och lagom. Stäng av om det blir för mycket. Det gör jag jämt med min gamla morsa.
Vill vi ha mer finns det med.
Det är genialt. Nätet alltså. Men man måste alltid komma ihåg att det är människor som skriver. Inga maskiner eller hjortron. Vissa hönor finns det förvisso men de får vi ha överseende med.
Inser mer och mer att det är just det att vi ännu inte fattat att det är människor vi pratar med....
Huggorm
Människor och boten Anna.
Snövid
CITAT (Huggorm @ 23-03-2015, 23:43) *
Människor och boten Anna.

syftar du på båten Anna?
Den sången HATAR jag....
Du är ju också här av en anledning. Och skriver. Och tänker. Och utvecklas. Det om något vet jag! Bara säga grattis och hoppas det fortsätter.
Sen finns det de som inte vill men det är ju deras val.....
*Stintan*
CITAT (Snövid @ 23-03-2015, 23:41) *
Det är ju det jag försöker säga!
Kan du inte bara köpa det och vara tacksam för att detta finns?
Inte fan orkar våra närmaste med oss dygnet runt. De ska ju ha sina liv. Troligtvis på nätet!
Lagom och lagom. Stäng av om det blir för mycket. Det gör jag jämt med min gamla morsa.
Vill vi ha mer finns det med.
Det är genialt. Nätet alltså. Men man måste alltid komma ihåg att det är människor som skriver. Inga maskiner eller hjortron. Vissa hönor finns det förvisso men de får vi ha överseende med.
Inser mer och mer att det är just det att vi ännu inte fattat att det är människor vi pratar med....


Vi päron sa skaftet!
silos
CITAT (Snövid @ 23-03-2015, 23:41) *
Det är ju det jag försöker säga!
Kan du inte bara köpa det och vara tacksam för att detta finns?
Inte fan orkar våra närmaste med oss dygnet runt. De ska ju ha sina liv. Troligtvis på nätet!
Lagom och lagom. Stäng av om det blir för mycket. Det gör jag jämt med min gamla morsa.
Vill vi ha mer finns det med.
Det är genialt. Nätet alltså. Men man måste alltid komma ihåg att det är människor som skriver. Inga maskiner eller hjortron. Vissa hönor finns det förvisso men de får vi ha överseende med.
Inser mer och mer att det är just det att vi ännu inte fattat att det är människor vi pratar med....


VA,stänger du av din gamla morsa???
Snövid
CITAT (silos @ 24-03-2015, 12:33) *
VA,stänger du av din gamla morsa???

Nja... ibland får man sålla lite om man inte skall bli alldelles tossig. Precis som man gör på nätet.
Hörde att du var glad idag och det glädjer mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon