Gossen Ruda
Eftersom jag frågar tittar alltså inte jag. Jag kan inte med den uppblåsta egenkära programledaren men är det något jag missar för övrigt?
Trampendal
Jag har tittat nån gång.
Fullständigt uselt program, en och annan sketch är kul, trots att allt är gammal skåpmat, men inte värd att se hela programmet för.
Däremot har jag inget emot programledaren.
Eva i Skåne
Jag såg första avsnittet, eller kanske var det bara en del av det.
Jag har inte heller något emot programledaren, men det var bara gammal skåpmat och mycket av den var inte alls rolig
Bengalow
Nä, Anders Jansson har aldrig var rolig. Han har det bra, som tror på sig själv, och skrattar åt det...men varför skall vi behöva lida av tramset? Tur det finns annat att titta på!
Aqvakul
Vi bodde grannar några år. Anders är snäll, lite omogen och blyg. Jag älskar en del saker som gjordes i Hipphipp för drygt 10 år sen, men entusiasmen har falnat efterhand...Han och Johan driver ett ganska stort företag med minst ett tjog anställda, så det måste in pengar hela tiden och uppslagen är väl inte alltid genialiska...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon