silos
Vad tror ni;är svenskar konflikt rädda och vad beror det på?
Jubbe063
Många är det nog, orsak vet jag inte. Men i min umgängeskrets är man inte konflikträdda
silos
Bengalow min åsikt här är att många svenskar är konflikträdda och gömmer hellre huvudet i sanden!
Åsa, mälardalen zon 2
Jovisst är folk det, det är ju väldigt få som ex. säger till folk som skräpar ner, röker på fel platser, snattar i butiker etc. Tror folk är rädda för reaktionen man kan ju åka på stryk och folk runtomkring lär väl inte hoppa in då och hjälpa till.
MagisterJon
Vad jag har märkt är de det. Har tidigare bott i ett invandrartätt område och märkte en helt annan "rakt på sak "-mentalitet så att säga. Beror förmodligen bland annat på att sverige är så glesbefolkat sett till ytan på landet.
silos
När jag arbetade inom sjukvården och det blev problem så gick personalen ALLTID till avdelnibgssköterskan och beklagade sig och ville ALLTTID vara anonyma,fegisar!
Likadant var det på stira möten,inte sa personalen vad det hade tyckt strax före!

Undrar så vad sådant beteende beror på?!?
Bengalow
Det har du ju räknat ut alldeles själv, silos. Varför då fråga oss? Vi var ju inte på dina möten! Frälsis eller Livets ord? Du är en riktig bubblare - än hit än dit, bara för att skapatvivelaktigheter omkring dig och i "debatten". Tala med någon som vet lite mer om Freud, så kanske du får de svar du söker. Odla är definitivt inte mediat som kan rädda dig.
silos
CITAT (Bengalow @ 09-08-2015, 21:20) *
Det har du ju räknat ut alldeles själv, silos. Varför fråga oss? Vi var ju inte på dina möten! Frälsis eller Livets ord?


Kan du inte läsa Bengalow?!?


Jag är glad för att du älskar mig och mina skriverier Bengalow! giggle.gif
Bengalow
Jo visst. Har du inte upptäckt det? T.o.m. skriva, och stava rätt...och att använda versaler efter punkt, samt andra interjektionstecken...
Jag vill helst inte svara på dina inlägg. De flesta är så infama, att de inte bör svaras på, men ibland sliter sig mina fingrar, när jag sätter mig på dem. Håll dig till dina tomtar och troll silos. Om du frågar dem istället för oss, så får du "kloka" svar.
silos
CITAT (Bengalow @ 09-08-2015, 21:20) *
Det har du ju räknat ut alldeles själv, silos. Varför då fråga oss? Vi var ju inte på dina möten! Frälsis eller Livets ord? Du är en riktig bubblare - än hit än dit, bara för att skapatvivelaktigheter omkring dig och i "debatten". Tala med någon som vet lite mer om Freud, så kanske du får de svar du söker. Odla är definitivt inte mediat som kan rädda dig.


Visst är jag en äkta bubblare älskad av många både här och IRL!😄😍😄
Freud har jag studerat,jag gillar dock Jung!

Jag tror att du Bengalow verkligen behöver bli räddad!!!Jag läser dig som en öppen bok!

Småprat är en trevlig plats att bubbla på!
silos
CITAT (Bengalow @ 09-08-2015, 21:27) *
Jo visst. Har du inte upptäckt det? T.o.m. skriva, och stava rätt...och att använda versaler efter punkt, samt andra interjektionstecken...
Jag vill helst inte svara på dina inlägg. De flesta är så infama, att de inte bör svaras på, men ibland sliter sig mina fingrar, när jag sätter mig på dem. Håll dig till dina tomtar och troll silos. Om du frågar dem istället för oss, så får du "kloka" svar.


Men käre lille pöjke då du har det verkligen svårt!
En "bildad"man som du vill vara,har du inget bättre att komma med?!?

Absolut kan tomtar och troll ge miljoner ggr klokare svar än du lelle vän!!!

Men jag gillar att höra även människornas tankar!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon