Full version: Hybris?
Sollan
Jag har som ni ser stora förväntningar på mina telningar.... sleep.gif
Bilden i "Vår" albumet visar min egenhändigt snickrade låda för min änglatrumpet. På hörnet står ängeln som ska ner i denna låda... Vad tror ni? Kommer jag att få fylla lådan med annat eller finns det en chans att den växer i kapp...?
/sollan
TeliaNet
hybris?
det är ett virus som raderar bios(startkretsen) i datorer, om jag inte minns fel. laugh.gif
Fenja
Hybris betyder övermod, att tilltro sig större förmåga än man har och hade inget med datorer att göra innan it-åldern! Finna katter!
Fenja
MimE
CITAT (Fenja @ 19-04-2004, 19:19)
Hybris betyder övermod, att tilltro sig större förmåga än man har  och hade inget med datorer att göra innan it-åldern! ...

Gapskrattar!!! laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Vilken generationsklyfta. tongue.gif

CITAT
det är ett virus som raderar bios(startkretsen) i datorer, om jag inte minns fel.

Fast jag har för mig att det är en mask... unsure.gif

/Mimmi

P.S. Förlåt Sollan att vi inte svarar på din fråga. Förmodligen för att vi inte har något vettigt att komma med. sleep.gif
Betty
CITAT (Sollan @ 19-04-2004, 17:56)
Vad tror ni? Kommer jag att få fylla lådan med annat eller finns det en chans att den växer i kapp...?

Jag tror den hinner ikapp! Min stora ängel (den till vänster) började sina dagar som en liten stickling på tio centimeter men innan sommaren var slut mätte den 245 cm "i strumplästen", om man nu kan säga så om en ängel... rolleyes.gif

Sollan
Oh så fin Betty! Så det kanske finns hopp att min änel växer till sig och blir en "ärkeängel"... sleep.gif
/sollan
yla
oj va fint de kommer att bli
din ängel kommer ju att bli jätteglad över den fina lådan
eller så förskräckt att den inte törs
men då kan du ju fixa till lite småänglar rolleyes.gif
Sollan
Ja, man ju säga att man har en himmelsk trädgård, med både änglar och djävlar (läs: rådjur och sniglar) wub.gif
/sollan
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon