Full version: Medlem, yippie
ah56
Nu skall här testas. Skall försöka att köpa några fler och bygga "kryddtornet" som jag såg i någons fotoalbum. Det här är det roligase jag gjort på länge.
evelina
CITAT (ah56 @ 19-04-2004, 18:01)
Nu skall här testas. Skall försöka att köpa några fler och bygga "kryddtornet" som jag såg i någons fotoalbum. Det här är det roligase jag gjort på länge.

Välkommen!

Visst är det kul....jag målade 6 st i helgen som jag ska ha blommor i.
Sen har vi byggt ett miniväxthus av gamla fönster och plast där jag ska ha mina tomater. 3 st. ska jag odla i, lite grönsaker och örter.
Ska låna en digitalkamera så ni ska få se sedan.
Är sååååå nöjd. wub.gif
Micke
Tänk, har aldrig sett en enda pallkrage i hela mitt liv här i Finland. Men i morse när jag var på väg på jobb med bussen hade jag för en gångs skull korpgluggarna öppna och såg i ett dike två bortslängda! Det är första gången jag blivit glad över att någon har skräpat ner. Åkte dit som ett skott efter jobbet och gudskelov hade ingen annan hunnit norpa dem. Tyvärr var den ena helt kaputt, men den andra var hel. Så, nu blir det pallkrageodling ute på sommarstugan!

Micke
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon