Gita
Daniel Suhonen om avslöjandet att kända socialdemokrater betalas av Svenskt näringsliv för att vrida partiet åt höger http://www.aftonbladet.se/kultur/article12711238.ab

Gita
*Stintan*
Du är rolig du med ditt rotande i arkiven. Vad vill du med en gammal artikel från 2010 publicerad i Aftonbladet? En tidning som jag trodde du ratade. sleeping.gif
Aqvakul
Aktuellt värre... rolleyes.gif
Gossen Ruda
Luktar lite unket, bäst-före-datumet har nog passerats med god marginal. Gnägg gnägg.
Gita
CITAT (Aqvakul @ 29-02-2016, 14:05) *
Aktuellt värre... rolleyes.gif

Så inskränkt... att inte kunna läsa och begrunda en inte alldeles ny text, för det verkar ingen av er ha gjort.
Texten i sig är ju faktiskt mer aktuell nu än någonsin, kommenterar gärna (om ni nu har något att komma med)
Gita
Gossen Ruda
Att försöka kommentera en 6 år gammal politisk text är meningslöst, om man inte är historiskt intresserad. Det är nog snarare så att det är du som inte har något att komma med.
sparvuggla
CITAT (Gita @ 29-02-2016, 10:22) *
Daniel Suhonen om avslöjandet att kända socialdemokrater betalas av Svenskt näringsliv för att vrida partiet åt höger http://www.aftonbladet.se/kultur/article12711238.ab

Gita


Betalar extremhögern dig för att du sprider dynga här på Odla då.............
Gita
CITAT (sparvuggla @ 01-03-2016, 06:21) *
Betalar extremhögern dig för att du sprider dynga här på Odla då.............

Så du anser att sådant som inte ryms inom ditt (tydligen) mycket begränsade synfält (cyklopseende) skulle vara dynga.
Varför i all världen skulle det vara så?

Gissar att du inte läst texten ifråga, kanske skulle det vara smart av dig att göra det och möjligen bredda ditt seende litegrann.
Gita
Bengalow
Grattis, Gita! Jag ser att du tagit rättning vad beträffar stavning...(cyklop-seende!
Gita
CITAT (Bengalow @ 01-03-2016, 11:20) *
Grattis, Gita! Jag ser att du tagit rättning vad beträffar stavning...(cyklop-seende!


Tihiiiiiii.....!/Gita
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon