Rhonda - 51Aussie
Kan någon hjälpa mig med detta?

Tex Akvakul - du har en liten bild med en sovande drake under en streckad linje. Biggan - du har en katt i en hängmatta.
Måste ni lägga till detta varje gång ni kommenterar eller finns den kvar hela tiden?

Hur gör man? help.gif confused.gif
Tacksam för hjälp
Thanks guys!
Rhonda
Aqvakul
Du kan lägga in en lten bild som följer med hela tiden.

Gå in i kontrollpanelen

Leta under rubriken i mitten till vänster - personlig profil och välj andra signatur
Rhonda - 51Aussie
CITAT (Aqvakul @ 18-03-2016, 10:38) *
Du kan lägga in en lten bild som följer med hela tiden.

Gå in i kontrollpanelen

Leta under rubriken i mitten till vänster - personlig profil och välj andra signatur

Jag hittar inte 'Andra signatur'
Biggan_
Ändra signatur, står i mitten under personlig profil!
Rhonda - 51Aussie

Fixat!

Tack allihopa!
Elisabeth-Västkustkolonisten
Men Rhonda varför måste du alltid "skrika" så när du sätter en rubrik? Flera för mig har frågat dig det.
silos
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-03-2016, 14:58) *
Men Rhonda varför måste du alltid "skrika" så när du sätter en rubrik? Flera för mig har frågat dig det.


Var och en här skriver som man vill!
Det är mera iriiterande att du ifrågasätter andra och sättet man skriver!
Men så klart har även du rätt att skriva som du vill!
*Stintan*
CITAT (silos @ 19-03-2016, 17:52) *
Var och en här skriver som man vill!
Det är mera iriiterande att du ifrågasätter andra och sättet man skriver!
Men så klart har även du rätt att skriva som du vill!


Har du bytt namn?
Gossen Ruda
Det finns ju vad man kallar nätetikett, dvs allmänt vedertagna regler. En av dessa regler är att man använder små bokstäver utom för begynnelsebokstäver. Man kan även använda stora bokstäver på enstaka ord om man betona något men en hel mening med versaler betyder att man skriker.
silos
CITAT (*Stintan* @ 19-03-2016, 19:35) *
Har du bytt namn?


Hur menar du!

CITAT (Gossen Ruda @ 19-03-2016, 20:17) *
Det finns ju vad man kallar nätetikett, dvs allmänt vedertagna regler. En av dessa regler är att man använder små bokstäver utom för begynnelsebokstäver. Man kan även använda stora bokstäver på enstaka ord om man betona något men en hel mening med versaler betyder att man skriker.


Tack Gossen Ruda det visste inte jag!
*Stintan*
CITAT (silos @ 19-03-2016, 22:33) *
Hur menar du!



Tack Gossen Ruda det visste inte jag!


Ja frågan ställdes väl inte till dig utan till Rhonda och var ju klart berättigad. Bara att hoppas att även Rhonda lär sig av Rudas förklaring.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (silos @ 19-03-2016, 17:52) *
Var och en här skriver som man vill!
Det är mera iriiterande att du ifrågasätter andra och sättet man skriver!
Men så klart har även du rätt att skriva som du vill!


Silos frågade jag dig? Nej utan Rhonda.
Det är någon eller några innan som förklarade för Rhonda att det betyder att hon skriker. Och du vet det också för det är så allmänt vedertaget.

Elisabeth
silos
CITAT (silos @ 19-03-2016, 22:33) *
Hur menar du!
Tack Gossen Ruda det visste inte jag!


Eftersom du citerade mitt inlägg när du frågade:har du bytt namn,så trodde jag att frågan var inställd till mig!

CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 20-03-2016, 07:41) *
Silos frågade jag dig? Nej utan Rhonda.
Det är någon eller några innan som förklarade för Rhonda att det betyder att hon skriker. Och du vet det också för det är så allmänt vedertaget.

Elisabeth


Nej,du frågade inte mig!
Inte visste jag att man inte får använda stora bokstäver när man skriver.

Rhonda kommer inte svara varken dig eller Stintaneftersom Rhonda stänger ut människor vilkas svar hon inte gillar!
Aqvakul
CITAT (silos @ 20-03-2016, 13:51) *
Rhonda kommer inte svara varken dig eller Stintaneftersom Rhonda stänger ut människor vilkas svar hon inte gillar!


Stämmer det Rhonda?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon