Full version: GRATTIS Wargen!
Eva Swahn
GRATTIS Wargen!
till lite jämnt så där, om man inte delar med 2 och är lika dålig i matte som jag ;o)
Hoppas Solen skiner över Wargen idag ;o)
Du gör världen så vacker genom dina bilder.
Ti bee
Ja grattis Wargen!! Må du få många anledningar att yla av glädje idag!!
smile.gif
Betty
Grattis Wargen! Hoppas din dag blir underbar. smile.gif
Monica M zon 4
Grattis Wargen! biggrin.gif
Almdalen
GRATTIS!
Hoppas du får en riktigt bra dag.
/Ingegerd
Ewa L
Jag vill också yla

G R A T T I S ! ! !
LindaA
biggrin.gif biggrin.gif GRATTIS från lilla mig också!!! biggrin.gif biggrin.gif
Hannele
Grattis!


BotaniskTulipa kaufman Shakespeare
pimpim
Ett stort GRATTIS till dig Wargen på din födelsedag. Hoppas att du får en underbart fin dag.

Pia
Helen i Piteå Zon 5
Många GRATTISAR till dig från mej med, hoppas du får en toppendag! / Helen biggrin.gif
Maria i Helsingborg
Ha det äran, slå dig på päran! smile.gif

(vi sa så i familjen när jag var liten men jag minns inte varför......it makes no sense, ju) Det är tanken som räknas.....
Fialotta
Grattis!

Önskar dig en fin dag alla dagar wub.gif
Wargen
wub.gif Tack så jättemycket alla godingar! Jag har haft en kanondag, även om solen lyste med sin frånvaro biggrin.gif
Fick precis de presenter som jag önskat mig...presenning, penseér och nät till kaninburen! Glamoröst, eller hur? rolleyes.gif
Unn
Grattis Wargen! Vilken tur att alla inte blev som de borde...
Unn
kerstin z5-6
Grattis WARGEN smile.gif
Elanah
Vill oxå grattulera *vår kramar* biggrin.gif
vickeva
"Ja må hon leva,
ja må hon leva,
ja må hon leva
ut med hunden och gå"

så sjöng min lillasyster p fullt allvar när hon var liten, det tog ett tag innan vi hörde att hon sjöng fel, och nu sjunger vi alltid så.
Grattis Wargen!!
Bettson
Sent kvällsrattis från mig också!


wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Bettson
Kajsa


GRATTIS WARGEN
Så här i slutet av din dag, hoppas allt varit bra.
Tesa
...Vill också vara mé.....
Grattis!!!
Blomstertanten
GRATTIS i efterskott Wargen !
Wargen
CITAT
ut med hunden och gå

laugh.gif Har ingen hund, så jag får väl gå ut med mig själv en sväng, det blir ju nästan som med hunden....
Är alldeles överväldigad av alla gratulationer! ohmy.gif wub.gif
Känns fint för en enstöring som jag...
Köpte några presenter till mig själv (så jag säkert fick det jag ville ha...), bl.a. tre klätterrosor New Dawn, (nu blir det att gräva), sen fick jag "ärva" min dotters klätterhortensia. Rotklumpen alltså, den är oxå ett helt grävprojekt. Så idag grubblar jag intensivt på: VAR vill jag egentligen ha jättestora klätterväxter... wink.gif Svar: Jo, överallt! smile.gif Nema problema!
Har starka funderingar på att sätta rosor, åtminstone en av dem, vid ett gammalt äppelträd. Mina äppelträd har ju tyvärr kräfta så jag kommer att såga ur dem rejält, men lämnar stammar och stora grenar till klätterväxter.
Så om en cirka fem år (lagom till 60 år rolleyes.gif ) kanske det ser ut här som det redan gör i min fantasi....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon