Lars-Olof Arvids
Hej!
Jag såg att det pågår en ganska intressant diskussion på STA:s forum om eventuella medlemskrav, avarter/förädlade sorter av blommor m m. Själv kan jag dock inte delta i diskussionen eftersom registreringen till forumet inte fungerar, varken på min eller jobbarkompisarnas datorer. Är det bara här som den inte fungerar? Vad kan man göra åt det?

Olle
Betty
huh.gif
Ingrid på Västkusten
Varför itne skicka en fråga till Annica Alven på STAs websida som ju bla (som vissa andra LOL) är ansvariga för att det fungerar? Annars vet de int eom att Du har trassel,

Hälsar ingrid
wolkenkrabber
ursäkta mig om jag frågar men vad är STA??


tack på förhand
Copycat
LOL också, det brukar stå ofta. Nu är det jag som är dum igen, va'?
pepparmynta
CITAT (wolkenkrabber @ 23-04-2004, 23:46)
ursäkta mig om jag frågar men vad är STA??

Hej,

STA är förkorting av Sällskapet Trädgårdsamatörerna.
STA
Unn
LOL är väl det samma som laugh.gif , undrar jag som blev hånad häromdagen av lillasyster när jag inte visste vad SMS står för... laugh.gif
Unn
Fenja
Lol = Laugh out loud!
wolkenkrabber
tack så mycket för svaret pepparmynta biggrin.gif
Copycat
Men är det inte roligare att använda den smiliesen som finns då? Det är ju roligare att titta på en smilies i ett inlägg än ett LOL.Eller? sad.gif unsure.gif wub.gif
Ina
LOL och BRB (be right back) och liknande förkortningar används ofta på chatt-ställen där man inte har tillgång till "färdiga" smilies. En svensk motsvarighet till LOL är ASG=asgarv... rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon