Full version: Mellot.
Gossen Ruda
Ja, melodifestivalen. Jag har inte behövt gnälla av mig så jag har inte startat någon tråd tidigare. Det gäller tydligen för alla andra här. rolleyes.gif Det är lite märkligt men Björkman och kompani har ryckt upp sig lite, det var inte så många kalkonlåtar med i år. Visserligen kan en del klaga ändå som GP:s recencent Johan Lindkvist men det är inget att bry sig om, hans musiksmak är lite märklig ibland. Faktum är att jag och juryn var ganska överens i år. Även i fallet Loreen, det hade varit märkligt om hon hade gått till final. Jag satt och väntade på när hon skulle sluta skrika och börja sjunga men det skedde inte. På en del verkade det som om hon skulle vinna men så blev det inte. Annars så minns jag inte så mycket av låtarna, inget som direkt fastnade. Fast en del kläder fastnade på näthinnan, Ace Wilders pyjamas exempelvis. Och Owe Thörnqvist gick till final, än lever gubben. Fast jag tyckte jag hade hört hans låt tidigare, alla låter likadant.
Berith
Ja i morgon är det dags. Det kan nog sluta hur som helst, kan inte säga att nån artist eller låt sticker ut mer än dom andra. Jag röstade inte på någon i delfinalerna och kommer bergis inte att rösta i morgon heller. Men med det inte sagt att alla var dåliga! Nejdå, några var ganska bra. Får se hur det går.

Visst är det väl så att några andra länder också får rösta på våra bidrag i morgon?
Biggan_
Tycker ni att rätt låt vann igår? Jag hade hoppats på Nano med "Hold on"!
dkm-log
Jag tyckte också att fel låt vann...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon