gammelnalle
Efter besök hos farbror datadoktorn är mitt Hotmail helknasigt... Inget ligger "rätt" och nya filer trillar in lite var den vill. Detta innebär att att jag måste "gå tillbaka" till "inkorgen" efter varje titt på nya meddelanden... Vad gör jag för fel... Datorer gör ju aldrig fel.... biggrin.gif rolleyes.gif

Men f.ö. verkar det funka... och Yahoo mailen verkar OK


Vet intye var jag skall fråga... Men det brukar finnas experter på allt här...


wacko.gif blink.gif wink.gif
TeliaNet
om jag inte tar fel så är det väl msn och micrsoft som bör kontaktas.
Fialotta
Hej Nalle!

Är ingen fena på datorer, men prova att gå in på verktyg sedan
på återställ, jag fick så där en gång och det gick tillbaks till ursprungs
inställningen efteråt...prova smile.gif
gammelnalle
CITAT (maudan @ 28-04-2004, 21:13)
Hej Nalle!

Är ingen fena på datorer, men prova att gå in på verktyg sedan
på återställ, jag fick så där en gång och det gick tillbaks till ursprungs
inställningen efteråt...prova smile.gif

låter som en vettig ide.... men menar du på / i hotmailen eller i "startmenyn" ?? Jag har gjort "systemåterställning" för hela datorn men det löste inte detta...

(jo jag är total novis på datorer ÅXÅ... inte bara odling..)
biggrin.gif biggrin.gif

Tack maudan iallafall!!
vickeva
Du kan ju bestämma hur du vill att inkommande mail ska sorteras. Jag har för mig att man ska klicka uppe där det står datum om man vill ha dem i ordning som de kommer in. En del vill ha det i ordning efter avsändare och andra efter ämne, man datum är väl enklast.
Posse
CITAT (gammelnalle @ 28-04-2004, 19:57)
Efter besök hos farbror datadoktorn är mitt Hotmail helknasigt... Inget ligger "rätt" och nya filer trillar in lite var den vill. Detta innebär att att jag måste "gå tillbaka" till "inkorgen" efter varje titt på nya meddelanden... Vad gör jag för fel... Datorer gör ju aldrig fel.... biggrin.gif  :rolleyes:

Jag förmodar du menar att du kör Hotmail genom Outlook Express? unsure.gif

Kanske är isåfall "layouten" helt enkelt ändrad? unsure.gif
Ändras genom att gå in i "Visa"-menyn, vidare till "Layout" och justera som du önskar.
gammelnalle
CITAT (Posse @ 28-04-2004, 22:40)
CITAT (gammelnalle @ 28-04-2004, 19:57)
Efter besök hos farbror datadoktorn är mitt Hotmail helknasigt... Inget ligger "rätt" och nya filer trillar in lite var den vill. Detta innebär att att jag måste "gå tillbaka" till "inkorgen" efter varje titt på nya meddelanden... Vad gör jag för fel... Datorer gör ju aldrig fel.... biggrin.gif  rolleyes.gif

Jag förmodar du menar att du kör Hotmail genom Outlook Express? unsure.gif

Kanske är isåfall "layouten" helt enkelt ändrad? unsure.gif
Ändras genom att gå in i "Visa"-menyn, vidare till "Layout" och justera som du önskar.

ooops!!! tror inte jag kör nåt men jag är totalrudis... men jag skall försöka imorron....
jag vet ju var jag skall fråga......


Tack alla för assistans
Fialotta
CITAT (gammelnalle @ 28-04-2004, 22:17)
CITAT (maudan @ 28-04-2004, 21:13)
Hej Nalle!

Är ingen fena på datorer, men prova att gå in på verktyg sedan
på återställ, jag fick så där en gång och det gick tillbaks till ursprungs
inställningen efteråt...prova smile.gif

låter som en vettig ide.... men menar du på / i hotmailen eller i "startmenyn" ?? Jag har gjort "systemåterställning" för hela datorn men det löste inte detta...

(jo jag är total novis på datorer ÅXÅ... inte bara odling..)
biggrin.gif biggrin.gif

Tack maudan iallafall!!

Jag menade i outlooken, men du kanske har nåt annat program?

Jag brukar vissla på mina ungdomar, dom kan allt...har du ingen sån i närheten tro? rolleyes.gif
Ställ dig utanför o vissla...alltid kommer det nån laugh.gif tongue.gif
Hoppas det grejar sig wub.gif
gammelnalle
CITAT (maudan @ 29-04-2004, 10:43)
CITAT (gammelnalle @ 28-04-2004, 22:17)
CITAT (maudan @ 28-04-2004, 21:13)
Hej Nalle!

Är ingen fena på datorer, men prova att gå in på verktyg sedan
på återställ, jag fick så där en gång och det gick tillbaks till ursprungs
inställningen efteråt...prova smile.gif

låter som en vettig ide.... men menar du på / i hotmailen eller i "startmenyn" ?? Jag har gjort "systemåterställning" för hela datorn men det löste inte detta...

(jo jag är total novis på datorer ÅXÅ... inte bara odling..)
biggrin.gif biggrin.gif

Tack maudan iallafall!!

Jag menade i outlooken, men du kanske har nåt annat program?

Jag brukar vissla på mina ungdomar, dom kan allt...har du ingen sån i närheten tro? rolleyes.gif
Ställ dig utanför o vissla...alltid kommer det nån laugh.gif tongue.gif
Hoppas det grejar sig wub.gif

Du är skojig du Maudan!!!

Föreställ dig en gammal gubbe stå utanför och vissla på folk som går förbi???

Gubbsjuk!!!? pedofil??? laugh.gif laugh.gif laugh.gif och jag som trodde jag hade instämplat i pannan :
TOTALT OFARLIG !!! efter att ha blivit betraktad som EJ MAN!!! (se tåden om Vad en medelålders man INTE vill höra..)
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Dessutom har jag INGEN (om inte rådjuren räknas) som går förbi här ute. Närmsta granne är över 80år och bor ca 1km bort....
Dottern är om möjligt ÄNNU sämre : Men hon vet hur man skall ta sig förbi alla spärrar för att kunna chatta....

Men "problemet" är inte fullt så allvarligt att jag inte kan leva med det. Det är ´bara när man inte öppnat den på några dagar och det finns lite för mycket post som det känns jobbigt.

Men kanske jag hinner titta på "verktygen " i kväll.
vickeva
I Inkorgen ovanför mailen har jag fyra blåa remsor där det står från, ämne, dtaum storlek. Om jag klickar på datum så sorteras mailen efter när jag fick dem. Jag kan få nya mail att hamna underst eller överst beroende på om jag klickar en eller två gånger. Förmodligen är det likadant på din hotmail... Prova i alla fall.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon