Exotic
Hej På Er,

På morgonen så lyssnar jag alltid på Radio City Morron Gänget Ingemar, Peter & Linda här i Göteborg . . .

rolleyes.gif laugh.gif Dem är bara för underbar & man blir helt enkelt glad av att lyssna på dem.

Och idag på morgonen skulle dem ringa någon potatis odlare i Allingsås, (Ingemar ville veta hur allt funkade)så jag tänkte att det skall jag lyssna på.
För jag har oxå satt potatis för första gången smile.gif
Men vilken surgubbe det ringde till mad.gif han bar tyckte att det var dumma frågor.

Så jag tänkte att jag ringer själv till dem tänkte att jag får rekommendera Odla , , , och så blev det , , ,ååååå fram kom jag smile.gif laugh.gif

Så jag tyckte att han skulle ta och titta in på Odla.nu och gå in på Forum, för här finns ju vättiga människor som kan hjälpa till smile.gif laugh.gif biggrin.gif tongue.gif

bar liten kul grej smile.gif rolleyes.gif
Ha det gott Alla Exotic smile.gif
Blomstertanten
wub.gif Odla har ju värden bästa Forum ! biggrin.gif
wolkenkrabber
håller fullständigt med! härvimlar det av kuniga människor som har tålamod med oss som vet lite mindre, jag gillar detta forum skarpt, även om jag bara varigt medlem nägra dar har jag följt forumet en lång tid, läst posts och grejjer
TeliaNet
precis som reklamen..........det bästa i livet är gratis, som odla.nu
pepparmynta
tongue.gif Kan inte annat än hålla med!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon